implor
Aktiv medlem
DVO O.T.T
Tror jag är med. Flytta in bromsen och minska reach så man kan dra närmare handtaget.Det verkar som handen är längst ut på handtaget. Därför menar jag att flytta in hela rasket inkl pekfinger.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag är med. Flytta in bromsen och minska reach så man kan dra närmare handtaget.Det verkar som handen är längst ut på handtaget. Därför menar jag att flytta in hela rasket inkl pekfinger.
revgrips.com
Flytta in bromsarna och vinkla upp dom har löst mycket av mina handproblem. Haft en knä skada så inte kunnat cykla speciellt mycket senaste tiden. Har även nya grepp men inte installerat dessa.Hur har det gått @implor?
Ett tips i allmänhet bara -
Jag har letat efter ett par något tunnare, väldämpade handtag än Odi Rogue att använda på vintern. Såg då att Odi nu har tagit fram en modell i samarbete med D30 som heter Vanquish.
Diametern är 32,75 jämfört med 33.5 på Rogue. Testade de nyss på en tremila-tur med Spuren, den har 15-20 mm lägre stack än mina andra cyklar. De är för smala egentligen men jag är väldigt imponerad av dämpningen.