Easy ride Änggården söndag 4/5

Zorander

Aktiv medlem
Hej,
Jag tänker ge mig ut imorgon en sväng, förslagsvis i Änggården då Delsjön lär vara upptagen av girot... Folk får gärna haka på! Dock så hittar jag väldigt dåligt i Änggården, så en guide hade varit bra. Är flexibel gällande tid :)

Senast ändrad:
Jag kommer via korsvägen så botaniska eller Mölndal spelar ingen roll. Start vid 12 och en tur på runt 2h låter väl lagom?

Japp, låter gött! Dock ska det stämmas av här hemma innan jag kan spika något, Fruntimmer har ju en tendens att planera in det mesta på en helg...återkommer.

Hehe, med soundtrack & allt! :D
Vetefan hur jag lyckades men lätt min snyggaste vurpa hittills.

Tack själv, fin tur & riktigt bra stigar.

Stilpoäng för den vurpan, lite som en blixt från klar himmel. Jag fattar inte
riktigt vad som hände ens när jag kan se allt på film. Bra jobbat!

/Morgan

Robert skrev:
-------------------------------------------------------
> Snygg vurpa. Tur att du inte hade SPD-pedaler.
> Kan du ha tryckt på frambromsen av misstag?

Tror jag halkade av båda pedalerna samtidigt med vikt framåt så SPD kanske räddat mig. Dock inte omöjligt att jag kom åt bromsen också, har lyckats med värre saker.. :)

Tack för alla glada tillrop, blir peppad att försöka steppa upp ytterligare ett snäpp nästa gång.

Oh la la!

Tror att Studer-joxaren håller på att fusionera en i tonåren utförd aktivitet (gymnastik) med ett i nuet gryende intresse (MTB). Förslag på upp-steppning:
1. Dra handvolten hela vägen över styret och vrid ett halvt varv (flippa runt händerna) så att du landar ståendes på marken med händerna tryggt på handtagen, leendes mot kameran och cykeln framför dig. Förslag på tricknamn: MTB-styr-rondat-till-stig-stående.
2. Skaffa SPD och kör en rak handvolt (med cykeln under dig) landa på däcken och kör vidare på stigen, som om ingenting har hänt. Förslag tricknamn: Jox-flip.

Tillbaka
Topp