[easy ride] HBB lördag 6/10

Hannosaurus

Ny medlem
Vi är två glada(?) motionärer som planerar att cykla i skogen nu på lördag. Då ingen av oss är överdrivet, eller alls, erfarna skogscyklister ligger fokus på enklare stigar och lagom långsamt tempo. Alla ska med gäller.

Packa ner fika och glatt humör och möt upp vid Hammarbybacken vid 11 på lördag!

Heja Hannosaurus! Kul att se lite easyrides i Stockholm, Göteborgarna har ju faktiskt mer att exportera än dåligt väder...

Tack tack.
Ingen av oss ursprungliga glada har någon större koll på stigarna, men räknar kallt med att vi hittar något bra att cykla på ändå. In på ena sidan skogen, ha roligt, ut på andra sidan brukar funka :) Och samtidig lära av varandra.
Kommer en liten hög tjejer från Cyklande Tjejer också :)

Hannosaurus skrev:
-------------------------------------------------------
> Ibland pratas det om att det behövs fler rajder
> som riktar sig till nybörjare.
> Ibland gör någon något åt det.
>
> bump liksom

Bra initiativ. Tar med mitt halvtrasiga knä, Hans Dampf, en polare, Tom & Jerry- och Ben-Ten kex.

Hannosaurus skrev:
-------------------------------------------------------
> Ingen av oss har någon större koll på stigarna.
> In på ena sidan skogen, ha roligt, ut på andra
> sidan brukar funka.

Ni har hittat receptet. Jag gör samma sak och ingen har avslöjat min bluff ännu ;)

Aha! Gäller alltså bara att självsäkert säga något hittepånamn som låter bra?
Skiter allt sig kan vi så läger under en gran och leva på Tom&Jerry-kex tills dess tisdagsrajden hittar oss. :)

Sådär! Dagens övningar bjöd på lite stigletande, glada skratt och hejarop, lerbad, fika i solen och trevligt folk. Trots att vi var på olika nivåer verkade alla få ut något av dagen och ha kul! Tack alla!

Svårare än så var det inte att dra ihop en massa nybörjare :)

Låter galant!
Gör gärna om det så hoppas jag på att kunna hänga med. Ölmässan blev ändå ett fiasko! Tur att jag var där förra helgen i stället.

Tillbaka
Topp