Easyride_Hisingen?

Easyride_Hisingen?
Hej,
Flyttade till Hisingens för ett par år sen och har inte cyklat sen dess! För att komma igång igen så behöver jag hitta stigar nära hemme då det mesta av tiden går åt till annat när man skaffat hus och barn. Så om någon ska ut i skogarna kring Tuve och kan tänka sig släpa på mig vore jag glad!

Easyride_Hisingen?
Kan höra av mig om jag är på "hemmaplan" och cyklar någon dag. sticker för det mesta över till stads sidan då det blir lite mer kuperat där, och fler att åka med. Annars är hisingsparken en bra utgångspunkt. Sen är skändlaberget rätt kul med.

Easyride_Hisingen?
Jag har väl kört ett 10 tal gånger i trakterna, så jag börjar att hitta bra. Annars så brukar Karsten här på forumet guida easyrides, han kan de flesta stigarna i Hisingsparken, sjumilaskogen, Skogome och Skändla. Håll koll efter Easyrides Hisingen start från Bjurslättstorg.
MVH
Magnus

Easyride_Hisingen?
Hej, jag skall ut och köra en vända idag. Svartemosse, Hisingsparken(väst till öst), Flunsåsparken, Kville/ramberget. Tycker den rundan är något av det bästa som går att hitta på Hisingen, nackdelen är lite transport emellanåt.

Mitt "problem" är att jag är i hyfsad form och vill ha tempo. Easy ride funkar inte. Däremot kan jag logga rundan och lägga upp på turtips!

Mvh
Henrik

Easyride_Hisingen?
Jag hänger gärna på en easyride någon gång, mest för att få lite guidning. Har utforskat några stigar i hisingsparken men skulle vilja upptäcka lite mer runt omkring.

Eftersom jag är så dålig på att läsa forumet kommer jag säkert missa nästa tur men turtips uppskattas verkligen, det är helt tomt på Hisingen.

Easyride_Hisingen?
Tack för tips och erbjudanden, tyvärr är jag dålig på att kolla på happy nu för tiden men det verkar ju som det enklaste är att lägga ut en tråd när jag vet att jag har tid. För ett par år den när jag tränade regelbundet så tyckte jag att easyrides var lite segt men nu vet jag inte. Jag kan ju alltid hänga på oavsett hastighet och avvika.

Easyride_Hisingen?
Jag kan lätt tänka mig och hänga på, bor själv i Biskopsgården.
Har inte cyklat på många år men hade tänkt och komma igång igen, så jag kan tänka mig att det blir rätt lugnt för min egen del.
Tyvärr kommer jag inte hem förrän den 22:e Maj.

Tillbaka
Topp