Edge 1050 på AliExpress

Joeman

Medlem
Edge 1050 på AliExpress
Ny cykeldator ska inhandlas, vad kommer om man beställer här?

IMG_0294.webp

Edge 1050 på AliExpress
Kan vara en cykeldator, kan vara en eltandborste. Aliexress is for the brave!

Skall köpa nya hörlurar och jag såg att de hade bowers&wilkins px7 där de hade skrivit ut att de var orginal i rubriken. Mindre trovärdigt…

Edge 1050 på AliExpress
Det finns lite olika alternativ: Stulna enheter från fabriken som inte gått igenom kvalitetskontrollen och som egentligen skulle ha kasserats, stöldgods generellt, ompaketerade returer eller liknande som inte gått att laga/utdömts, piratkopia, tegelsten/helt annan produkt i paketet som dyker upp..

Vi kan bara gissa!

Edge 1050 på AliExpress
Företagsnamnet "Shop...ett gäng siffror...Store" skriker ju inte precis "seriöst".

Om du vill köpa en cykeldator från Aliexpress, skulle jag köpa en IGS från IGPSPORT. Känns ju mer seriöst även om jag inte har en susning på om den är bra eller ej.

Eller så ba bangar du Aliexpress o köper en Coros Dura för 3k+

Senast ändrad:
Edge 1050 på AliExpress
Förmodligen får du en Edge 1050. Prissättningen avgörs utifrån vad "marknaden" är beredd att betala, inte utifrån vad mojängen kostar att tillverka. Och den tillverkningen sker väl i Kina iaf.

Edge 1050 på AliExpress
Jag väntar i dagarna på ett shimano 1x12 slx drivpaket x shimano pedaler från aliexpress för 2600 kr . Skulle ta 60-75 dagar. Det är otroligt spännade å se vad det ligger i lådan om ett par dagar...

Edge 1050 på AliExpress
Jag väntar i dagarna på ett shimano 1x12 slx drivpaket x shimano pedaler från aliexpress för 2600 kr . Skulle ta 60-75 dagar. Det är otroligt spännade å se vad det ligger i lådan om ett par dagar...
Köpte ett Shimano XT groupset på Ali och fick ett Deore basic levererat istället. Löste sig med kundsupporten på Ali och jag fick pengarna tillbaka och så fick jag behålla prylarna. Men märkesprylar köper jag inte på Ali längre.

Edge 1050 på AliExpress
Köpte ett Shimano XT groupset på Ali och fick ett Deore basic levererat istället. Löste sig med kundsupporten på Ali och jag fick pengarna tillbaka och så fick jag behålla prylarna. Men märkesprylar köper jag inte på Ali längre.
Det kom ett slx kit idag! :-) Det ser ok ut, men har för dålig kunskap å se om det ev. Är pirat eller är andrasortering...
Köpte här: https://www.aliexpress.com/store/1102989116?spm=a2g0n.detail.1000013.1.77f24acbnJP5GP

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp