[Efterlysning] Herre med amerikanska besökare.

Preacher

Aktiv medlem
Long shot, men det är det kanske värt.

Har en tid inbokad (Bikeplace/Göteborg) för ett amerikanskt par med som skall anlända med touringhojar den 31 juli.

Detta visar sig krocka med en semestervecka och jag behöver komma i kontakt med den (svenska) herre från Göteborgsområdet som bokat in i tiden.

Känner du igen dig eller har någon bekant som passar in på denna beskrivning så vänligen hojta till.

Jag nås på jon(at)bikeplace.se

Hilfe!

Tror du måste sätta en mer provocerande rubrik. Tex om paret är från sydstaterna rekommenderas antingen ja/nej till abort. Ifall inte det hjälper kan du byta till "Förbjud skjutvapen i USA!". Ifall paret är från New York kan du skriva något om hur gott kött är.

Lycka till.

Edit: Fast då touringhojar oftast innefattar växlar antar jag det funkar bättre med abort eller skjutvapen.

Går det inte att skaka fram nån här från Happy som bara är måttligt från vettet och kan hjälpa dig fixa vad det nu är som skall fixas? Typ rätt kompetens, på rätt plats vid rätt tillfälle? Med tanke på hur krisigt det verkar om det inte löser sig så är det nog läge för en plan B. Om inte annat fick du en extra bump nu. Lycka till!

Heh, jag tackar för inputen. :)

Detta löser sig via mina kollegor vet jag, men jag blev specifikt efterfrågad och ville inte lämna detta som en "loose end"

Tillbaka
Topp