glitch
Aktiv medlem
EIE Carbon - kolfälgar samköp om någon behöver :)
Tja happy,
har precis beställt ett par finfina hjul från EIE carbon, sen slog det mig om någon vill spara lite frakt och tull/moms så går det att lägga till några fälgar till min order så kan vi splitta.
De skickar med "tax prepaid" så man slipper lokala avgifter sen.
www.eiecarbon.com
Har själv beställt hjul på deras nya AM fälgar:
Rim:A29C30D18S(SL:360+/-15g,UD,Matte,28/28H ,No decals )
Finns i Stockholm så enklast är så klart med upphämtning hos mig.
PMa om intresse finns, så kan jag be dem kolla exakt pris att lägga till ordern - men det är lite brådis då hjulen ska skickas nästa vecka och såtillvida tror jag lösa fälgar är smidigast att lägga till annars blir det ny byggorder.
har precis beställt ett par finfina hjul från EIE carbon, sen slog det mig om någon vill spara lite frakt och tull/moms så går det att lägga till några fälgar till min order så kan vi splitta.
De skickar med "tax prepaid" så man slipper lokala avgifter sen.
EIE Carbon Rims & Custom Built Wheels & OEM/ODM manufacturer - - EIE Carbon
A professional carbon bike rim manufacturer in China ,and offers custom built wheels for moutain bike ,road bike,fat/snow/sand bike,BMX bike and supplies other carbon bike parts etc.We are also welcome to customize your rim mold ( OEM/ODM) here. - EIE Carbon
Har själv beställt hjul på deras nya AM fälgar:
Rim:A29C30D18S(SL:360+/-15g,UD,Matte,28/28H ,No decals )
Finns i Stockholm så enklast är så klart med upphämtning hos mig.
PMa om intresse finns, så kan jag be dem kolla exakt pris att lägga till ordern - men det är lite brådis då hjulen ska skickas nästa vecka och såtillvida tror jag lösa fälgar är smidigast att lägga till annars blir det ny byggorder.