El pendlare med roligt inslag
Hej!
Börjat kolla runt efter en el pendlingscykel som klarar av lite blandat och kan lasta en del.
Kollat i prisklassen 25-30k, eller det slutar alltid däromkring.
Det jag är ute efter är lite tips, erfarenheter eller era köp och funderingar.
Det jag behöver är en cykel där jag kan koppla på en barn-kärra bakom alt. en pakethållare där man kan montera på en "monkeybar" likt en longtail för att transportera barn.
Är inte ute efter en comfort modell utan något med mer körglädje och det där lilla extra.
Alternativen jag snöat in på hittills är:
Orbea Keram-SUV 30
www.bikester.se
Haibike SDURO Trekking 4.0
www.bikester.se
Vad är era tankar om dessa? Jag har ingen erfarenhet av något av märkena, men dem är hyffst speccade ser det ut som, eller är jag helt fel ute?
Börjat kolla runt efter en el pendlingscykel som klarar av lite blandat och kan lasta en del.
Kollat i prisklassen 25-30k, eller det slutar alltid däromkring.
Det jag är ute efter är lite tips, erfarenheter eller era köp och funderingar.
Det jag behöver är en cykel där jag kan koppla på en barn-kärra bakom alt. en pakethållare där man kan montera på en "monkeybar" likt en longtail för att transportera barn.
Är inte ute efter en comfort modell utan något med mer körglädje och det där lilla extra.
Alternativen jag snöat in på hittills är:
Orbea Keram-SUV 30
Orbea Keram SUV 30 oliv | bikester.se
Orbea Keram SUV 30 oliv - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Orbea Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Haibike SDURO Trekking 4.0
HAIBIKE SDURO Trekking 4.0 Trapeze grå | bikester.se
HAIBIKE SDURO Trekking 4.0 Trapeze grå - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.HAIBIKE Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Vad är era tankar om dessa? Jag har ingen erfarenhet av något av märkena, men dem är hyffst speccade ser det ut som, eller är jag helt fel ute?