Elcykel till pendling, småtouring och lättare mtb

ptr138

Medlem
XXL kör -15% på Cube och White

Var först inne på en sluttande ram då cykeln främst ska komma att användas till pendling på 1 mil, främst i stadstrafik...
Men man börjar ju klura på att ta lite omvägar på vägen hem och kanske någon längre runda med blandad terräng....

Kikar på dessa som verkar vara passande. Har inga problem med att lägga till skärmar och belysning själv.

Vad skulle ni valt för 20 - ~25 000:- ?
Vill gärna ha cykeln snart då jag ska jobba i princip hela sommaren och vill göra vardagen lite roligare :)

XXL kör -15% på Cube och White

Var först inne på en sluttande ram då cykeln främst ska komma att användas till pendling på 1 mil, främst i stadstrafik...
Men man börjar ju klura på att ta lite omvägar på vägen hem och kanske någon längre runda med blandad terräng....

Kikar på dessa som verkar vara passande. Har inga problem med att lägga till skärmar och belysning själv.

Vad skulle ni valt för 20 - ~25 000:- ?
Vill gärna ha cykeln snart då jag ska jobba i princip hela sommaren och vill göra vardagen lite roligare :)

Om cyklarna allmänna funktion kan jag inte svara. Men om du har råd med 6 tusen extra, så är Cube cykeln förmodligen att föredra. Mycket starkare motor, 75 Nm, mot White cykelns 40 Nm. White cykeln har en instegsmotor från Shimano, som huvudskatigen används i typ city bikes. Shimano har också starkare motorer avsedda för MTB, som matchar Bosh motorn.

Tillbaka
Topp