En tur i HELLas i går

Yavor

Medlem
En tur i HELLas i går
Hej,

tänkte berätta snabbt om min fina tur runt gröna slingan på hellasgården igår.

Såg det fina vädret på förmiddan från kontoret och snabbt bestämde mig att jag skulle ta eftermiddan ledigt (fördelen med att vara sin egen), tryckte i mig lite mat och kl.13.30 var jag på plats runt hellas.

Såg ett enda par som promenerade omkring, det var alles. Det var lite snö men tyvärr också rätt mycket blank svart is på vissa ställen med två vurpor som resultat. Trots det så tog jag mig omkring gröna och sen blåa stigen med ett leende på läpparna ;)

Ett par observationer: jisses vad stel hojjen blev! Både bakdämpen (har en Epic) men framförallt framgaffeln (manitou skareb comp) var ganska sega, var tvungen tom att kolla om jag inte hade glömt lock-outen på framgaffeln...

Den andra observationen är att (jag tror *micke* sa det först) är att det känns skönt att komma hem efter en ordentlig tur utan att behöva ta isär cykeln för rengöring ;)

Sitter och tittar utifrån kontoret idag med, tyvärr har jag en del att göra ;( Men ni andra som tvekar - ut med er ;)))

P.S. Inga bilder tagna, skulle iaf aldrig komma upp till Tobias/frosts kvalite ;)

/Yavor (ont i knät, skidor på torsdag)

Tillbaka
Topp