En video från Nesbyen (Norge)

klarahenny

Medlem
Hej!

Är så himla stolt över denna video som jag och min partner varit delaktiga i skapandet av så jag ville bara:

1. Dela videon:
? (Vad tycker ni?)
2. Säga att om någon är sugen på en sommarsäson i Nesbyen så behöver The Bear House i Nesbyen (cafe/restaurang/bageri) personal till sommaren! https://www.facebook.com/thebearhousenesbyen, bara att höra av sig till hei@bearhouse.no

Allt gott!

..på samma tema måste jag ju också tipsa om årets Trail Camp som Trailhead Nesbyen anordnar varje år:

3-5 maj i år, shuttling, festivalområde och massa annat skoj! ?

Kan verkligen rekommendera stället! Det är nog den bästa utförscyklingen jag har varit med om. Den Ravinde skulle jag gissa är den roligaste stigen jag har kört.

Så kul att höra! ? Ja, Den Ravinde blir aldrig gammal.. Min favorit är Den Gule!
Jag ska definitivt dit någon mer gång. Jag var där med familjen och hade farsan som körde runt mig så jag kunde inte cykla så mycket som jag hade velat. Tror att det blev två rundor på Hallingspranget och Den Ravinde vardera samt några varv på de kortare stigarna uppe vid sjön. Var bara där 3 dagar dock.

När jag var där 2022 var det olika företag som körde shuttle på Hallingspranget och de övriga, och gick tydligen inte att kombinera. Jag hade bara en dag så skippade Hallingspranget. Är det något de fixat nu?

Tillbaka
Topp