Böldprästen
Medlem
[Enduro bike check] Visa ditt endurovapen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ij sa:det här är min moppe för 2017:
bckstrm sa:en recluse pro, än så länge stock. har tänkt skaffa extra hjulpar modell bredare innermått, en mudguard fram, å fixa slanglöst
edit; en till bättre bild från när den stod hos leverantör
Vernersson sa:Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Sammanfattat
Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Paco sa:Vernersson sa:Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Sammanfattat
+1
Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Lillgammal sa:Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Jahapp, då gick förstaplatsen vidare jävligt snabbt. :D
Sjukt fräscht schema, jag har själv gått i banorna att köra orange Hope som tema på min cykel. Det ser riktigt bra ut!
dnleriksson sa:Paco sa:Vernersson sa:Jimpakongo sa:Mitt vapen 2017
Sammanfattat
+1
+1
Jimpakongo sa:Tack!
Dock är det inte jag jag som byggt den.
Det är Johan Jarl på Öhlins som byggt ihop den!
Jag har bara handlat den och gått med på att skaffa en till kotte (nr2).
Jarl sa:Jimpakongo sa:Tack!
Dock är det inte jag jag som byggt den.
Det är Johan Jarl på Öhlins som byggt ihop den!
Jag har bara handlat den och gått med på att skaffa en till kotte (nr2).
Jimpakongo, om Happyeliten visste vad jag ska ersätta den med skulle jag troligtvis bli portad från detta forum :).
Makten sa:Ohhhhh, den var fet! :-O Dock har jag lite svårt för Renthal-kombon som inte matchar allt det andra riktigt;-) Helsvart styre och stam, och svarta sadel-rails så hade den varit 100% rätt.
Mpetts sa:Specialized Comp 2015, DMR V12 pedaler (numera), Dropper post, Spank Spoon 785 styre (numera), Superstar components Supra35 hjul annars i standard skick, fungerar fint för mej
mikipedia_ sa:ij sa:det här är min moppe för 2017:
Den är bra tjusig i dom där färgerna!
Har du åkt 2015-16 enduro innan. Om isf hur känns 2017 i jmf?
ij sa:mikipedia_ sa:ij sa:det här är min moppe för 2017:
Den är bra tjusig i dom där färgerna!
Har du åkt 2015-16 enduro innan. Om isf hur känns 2017 i jmf?
körde fram tills att denna var ihopmekad en 2015 Expert 650B, med samma uppsättning fjädring fram/bak. kort tycker jag att hela cykeln känns styvare: mer precis och lättare att hålla spår genom stök, men också mer oförlåtande när man hamnar helt knas och skulle vilja ha lite lite flex. råare och snabbare helt enkelt! och man får plats med alla grejjer man inte egentligen behöver ha med i korvlådan :)
Sadelväska? Är det en enduromodell? ?Henrik83 sa:Om temat ändå ska vara amerikanska premiumhojar så kan jag lika gärna bjuda på en bild på Yetin. Vem blir först & posta en RM Slayer
jofahjalm sa:Dagens rejshoj får komma här och slumma lite med era snikbyggen:
Henrik83 sa:Om temat ändå ska vara amerikanska premiumhojar så kan jag lika gärna bjuda på en bild på Yetin. Vem blir först & posta en RM Slayer?
ompan sa:Har haft denna i några veckor. Fel pedaler och skumma vajrar på bilden dock.
theBrand sa:Nämen, jag hade visst glömt att posta här :)