Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nytt är:
* Schema
* Medtag
* Tillägg till Anmälan (OBS! Om in inte dyker upp så vill jag gärna att ni avanmäler er senast fredag kl20:00, det blir lättare med tidtagningsförberedelserna då.)
happymtb.fr skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ser ut som att jag ska kunna vara med! :)
Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken...
Resan hem från Frankrike visade tydliga hälsorelaterade brister för hela familjen så att jag stannar hemma och inte sprider vidare mina franska baciller!
Ha det så roligt ni som kör!
/E
Jag har en mekkatastrof på mina händer. Mitt baknav började glappa igår (sram x7) och jag tror det är två st konnycklar 22mm jag behöver för att spänna det. Jag har varit runt på morgonen utan att hitta några. Är någon någon som har ett par och skulle kunna ta med dom imorgon till rallyt?
jofahjalm skrev:
> Jag har en mekkatastrof på mina händer. Mitt
> baknav började glappa igår (sram x7) och jag
> tror det är två st konnycklar 22mm jag behöver
> för att spänna det. Jag har varit runt på
> morgonen utan att hitta några. Är någon någon
> som har ett par och skulle kunna ta med dom
> imorgon till rallyt?
Kollar i Värkstaden och återkommer. Kostnaden är att du tar 1min av min totaltid. :)
Min handled är ännu ej sig lik efter mina halkövningar på Annandagen. Var och kollade,inga benbrott bara svullet och ont, verkar ta sin tid.
Jag måste därför avstå hjularallyt.
da PEF skrev:
> Blir det allmänt häng på toppen av kullen, mao
> är det någon ide att ha med sig en icke cyklande
> fanklubb?
Allt kretsar kring toppen så vill du ha med en fanclub så passar det bra att stå å hänga där.
pMr skrev:
> F**king hell. Har känt mig risig idag, och nu
> feber, så tveksam till start.
> Är jag feberfri imorn bitti kör jag.
Schreddan: Jag tror jag lyckades spänna upp lagret tillräckligt med handkraft så att jag klarar mig imorgon. Tack för erbjudandet annars, vi säger 30 sekunder för god visad vilja.
pMr skrev:
> F**king hell. Har känt mig risig idag, och nu
> feber, så tveksam till start.
> Är jag feberfri imorn bitti kör jag.