Enduro Sweden Series 2017?

Kan nästan helt säkert säga att det blir en serie även nästa år, även om allt inte är spikat än.
Websidan håller på att byta webhotel, bör vara uppe snart igen.

stenmark sa:
Kan nästan helt säkert säga att det blir en serie även nästa år, även om allt inte är spikat än.
Websidan håller på att byta webhotel, bör vara uppe snart igen.

Skulle just kolla lite resultat och ser att sidan fortfarande är nere, hur definieras snart?

Vi bygger en helt ny sida, det blev lite mycket mer problem än väntat när vi skulle gå över till nya sidan. Så energi och tid har fått läggas på "fel saker".
Men när den nya sidan kommer upp, som borde vara snart™. Rikard vet bättre men förhoppningsvis i år.

Zorander sa:
Måste man ha licens för att tävla i ESS? Hur är det med försäkring? Har tänkt köra mina första tävlingar nästa år

Vill du köra tävlingsklass behöver du licens. Kör du motionsklass behöver du inte licens. Försäkring ingår väl i licensen, annars får du se över din olycksfall/hem/dödsportsförsäkring.

Luthman Photography sa:
UrTomas sa:
rekrevs sa:
Kul att Falun är med igen :)

Jag kan meddela, så att inga missförstånd uppstår, att Falu Stigcyklister inte arrangerar falutävlingen i år. Superkul att det blir en falutävling dock!

Men......

Blir det lika mysigt då? Får man tuffa klistermärken ändå? Kommer stigarna vara lika bra?

Haha, det återstår att se ;) Vem vet, kanske anordnar Stigcyklisterna någon liten gemytlig tillställning med mer fokus på upplevelse än tävling. Den som lever får se!

Vore ju förjävla tråkigt om det inte blir nåt rejs i Åre. Håller tummarna för att det löser sig.

Blir iaf Gesunda och Falun för mig.

Glisseur sa:
Jag skulle tyvärr inte räkna med tävling i Åre som läget är nu.

1348.gif

UrTomas sa:
Mathias B sa:
UrTomas sa:
rekrevs sa:

Jag kan meddela, så att inga missförstånd uppstår, att Falu Stigcyklister inte arrangerar falutävlingen i år. Superkul att det blir en falutävling dock!

Vilka är det som arrangerar isåfall?

Det vet jag faktiskt inte, men det borde väl komma info om det så småningom.

Hagströmska är väl inte en helt dålig gissning kan jag väl tro?

Stalle

Vad snackar vi om för sträckor på ett ungefär? Det ser så fantastiskt kul ut men jag är osäker på om jag verkligen orkar...

Kung Stalle sa:
UrTomas sa:
Mathias B sa:
UrTomas sa:
rekrevs sa:

Stalle

Nej det är nog ingen dålig gissning. Känns ju ganska logiskt, men vi får väl se :)

Kung Stalle sa:
UrTomas sa:
Mathias B sa:
UrTomas sa:
rekrevs sa:

Stalle

Men blir det verkligen mysigt då?

Att beskedet om att det nog inte blir tävling dagen efter man släpper det känns lite märkligt :)

Någon skåning som siktar på hela serien?

Känns som att det är bäst att vänta tills det kommer info från Årelägret.

Annars får vi styra upp ett svartrejs. Marr fixar 100pers med varsit tidtagarur som sköter tidtagningen;)

Paco sa:
Känns som att det är bäst att vänta tills det kommer info från Årelägret.

Annars får vi styra upp ett svartrejs. Marr fixar 100pers med varsit tidtagarur som sköter tidtagningen;)

Hahaha, fixar du 50 funktionärer så ordnar jag tidtagningen ;)

Tillbaka
Topp