Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stenmark sa:Kan nästan helt säkert säga att det blir en serie även nästa år, även om allt inte är spikat än.
Websidan håller på att byta webhotel, bör vara uppe snart igen.
rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Jag kan meddela, så att inga missförstånd uppstår, att Falu Stigcyklister inte arrangerar falutävlingen i år. Superkul att det blir en falutävling dock!
UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Jag kan meddela, så att inga missförstånd uppstår, att Falu Stigcyklister inte arrangerar falutävlingen i år. Superkul att det blir en falutävling dock!
Zorander sa:Måste man ha licens för att tävla i ESS? Hur är det med försäkring? Har tänkt köra mina första tävlingar nästa år
Luthman Photography sa:UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Men......
Blir det lika mysigt då? Får man tuffa klistermärken ändå? Kommer stigarna vara lika bra?
Mathias B sa:UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Vilka är det som arrangerar isåfall?
Glisseur sa:Jag skulle tyvärr inte räkna med tävling i Åre som läget är nu.
UrTomas sa:Mathias B sa:UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Det vet jag faktiskt inte, men det borde väl komma info om det så småningom.
Kung Stalle sa:UrTomas sa:Mathias B sa:UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Hagströmska är väl inte en helt dålig gissning kan jag väl tro?
Stalle
Kung Stalle sa:UrTomas sa:Mathias B sa:UrTomas sa:rekrevs sa:Kul att Falun är med igen :)
Hagströmska är väl inte en helt dålig gissning kan jag väl tro?
Stalle
Majkel sa:Vad snackar vi om för sträckor på ett ungefär? Det ser så fantastiskt kul ut men jag är osäker på om jag verkligen orkar...
Jolinwood sa:Glisseur länkade till
http://www.arebergscyklister.se/
efter sitt statement men jag hittar inget på sidan eller deras facebook om det hele?
Eller är länken bara Glisseurs forumsignatur kanske?
Paco sa:Känns som att det är bäst att vänta tills det kommer info från Årelägret.
Annars får vi styra upp ett svartrejs. Marr fixar 100pers med varsit tidtagarur som sköter tidtagningen;)
marr sa:Paco sa:Känns som att det är bäst att vänta tills det kommer info från Årelägret.
Annars får vi styra upp ett svartrejs. Marr fixar 100pers med varsit tidtagarur som sköter tidtagningen;)
Hahaha, fixar du 50 funktionärer så ordnar jag tidtagningen ;)