Er värsta mektabbe
En kompis till mig kör motorcykel och berättade om hur han ofta går ner till garaget och fyllemekar med ögonstenen efter krogen. En gång började han riva motorn och vaknade dan efter med hela garaget fullt av motordelar.
Själv skulle jag byta bromsar och växelvajrar på cykeln (den trampbara varianten) kvällen innan vi skulle dra iväg på MTB-roadtrip. Men mycket övertid i huvudet och stress i blodet så står jag där med vajrar och höljen upp i öronen och ska kapa framväxelhöljet. Precis när jag klippt så kommer jag ihåg att jag hann tänka "shit vad konstigt att det ligger vatten i vajerhöljet".. tills jag insåg att det var olja som rann ut.
Det var bara att cykla utan bakbroms den resan.
Nån annan som lyckats med konststycket att meka sönder cykeln?
Själv skulle jag byta bromsar och växelvajrar på cykeln (den trampbara varianten) kvällen innan vi skulle dra iväg på MTB-roadtrip. Men mycket övertid i huvudet och stress i blodet så står jag där med vajrar och höljen upp i öronen och ska kapa framväxelhöljet. Precis när jag klippt så kommer jag ihåg att jag hann tänka "shit vad konstigt att det ligger vatten i vajerhöljet".. tills jag insåg att det var olja som rann ut.
Det var bara att cykla utan bakbroms den resan.
Nån annan som lyckats med konststycket att meka sönder cykeln?