Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
stenmark sa:Det går inte att svara på frågan vilken licens som gäller, eftersom det beror på.
Vill du vara med i SM?
Tänker du köra utomlands?
Ska du bara köra ESS?
För dom flesta duger baslicens. Men det går inte att säga vilken du "ska" ha. Det får du läsa på själv på SCFs hemsida.
Licens ska kunna visas men utskrift plus leg ska räcka.Shrue sa:Kommer man behöva visa upp någon licens om man kör tävling? Räcker det med en utskrift från SCF samt leg, eller kan man skippa den biten?
Dirren sa:stenmark sa:Det går inte att svara på frågan vilken licens som gäller, eftersom det beror på.
Vill du vara med i SM?
Ska du bara köra ESS?
För dom flesta duger baslicens. Men det går inte att säga vilken du "ska" ha. Det får du läsa på själv på SCFs hemsida.
Hittade det, tack för hjälpen.
mrwest sa:Dirren sa:stenmark sa:Det går inte att svara på frågan vilken licens som gäller, eftersom det beror på.
Vill du vara med i SM?
Ska du bara köra ESS?
Hittade det, tack för hjälpen.
3 veckor för at få sitt UCI-ID....!! Kan bli tajt till den 15/4. Tur att man som alltid är ute i god tid.....
Underbart! Får bli motionsklassen om inte koden dykt upp... suget är stort och mr Wallner gör det inte mindre....Rattnalle sa:Trist att det ska ta sån tid med licenser.
Bättre nyheter är att våren äntligen anlänt och att arbetet med att få en bra bana som håller pågår för fullt. Alla som funderat över om tävlingen blir av som planerat kan därför sluta spekulera.
mrwest sa:Underbart! Får bli motionsklassen om inte koden dykt upp... suget är stort och mr Wallner gör det inte mindre....Rattnalle sa:Trist att det ska ta sån tid med licenser.
Bättre nyheter är att våren äntligen anlänt och att arbetet med att få en bra bana som håller pågår för fullt. Alla som funderat över om tävlingen blir av som planerat kan därför sluta spekulera.
Vizual54 sa:Hur brukar det funka med mat och påfyllnad av vatten/sportdryck under ESS tävlingarna?
Antar att det man ska stoppa i sig under dagen får man bära med sig eller köra en OnlinePizza till starten av delsträcka 4 :)
Kommer det finnas vatten/sportdryck att fylla på under dagen?
Som ni kanske förstår kommer detta bli mitt första enduro.
Jimel sa:Vizual54 sa:Hur brukar det funka med mat och påfyllnad av vatten/sportdryck under ESS tävlingarna?
Antar att det man ska stoppa i sig under dagen får man bära med sig eller köra en OnlinePizza till starten av delsträcka 4 :)
Kommer det finnas vatten/sportdryck att fylla på under dagen?
Som ni kanske förstår kommer detta bli mitt första enduro.
Har haft samma tankar och svaret jag fått var att det finns ingenting.
R-P sa:Ni kommer att passera en Pizzeria på transporten mellan SS1 och SS2, och mellan SS4 och SS5, om det kan passa? Kan tänka mej på Lördagen framför allt när ni tränar sträckorna. På Söndagen har ni kanske ingen tid att stanna till och käka.
Edit: Hamburgar-haket har helgstängt...
Henrik83 sa:R-P sa:Ni kommer att passera en Pizzeria på transporten mellan SS1 och SS2, och mellan SS4 och SS5, om det kan passa? Kan tänka mej på Lördagen framför allt när ni tränar sträckorna. På Söndagen har ni kanske ingen tid att stanna till och käka.
Edit: Hamburgar-haket har helgstängt...
När släpps banan?
rekrevs sa:Jag kör fullface, knäskydd och armbågsskydd samt litar på att ursäkten till ryggskydd som sitter i ryggsäcken skyddar tillräckligt.
Zorander sa:Jag kommer köra fullface och knäskydd. Tycker ryggskydd verkar överdrivet? Det beror väl på om man siktar på vinst eller som jag, kommer att kriga om sistaplatsen i motionsklass.
Många kör ryggsäck med platta i.Zorander sa:Jag kommer köra fullface och knäskydd. Tycker ryggskydd verkar överdrivet? Det beror väl på om man siktar på vinst eller som jag, kommer att kriga om sistaplatsen i motionsklass.
Söndag.roskai sa:När är sista anmälningsdag? Licenshanteringen är lååååångsam
Kan man anmäla sig til motionsklass och sedan byta till Master om licens/UCI-ID hinner komma i tid?Rattnalle sa:Söndag.roskai sa:När är sista anmälningsdag? Licenshanteringen är lååååångsam
Vi ska ha arrangörsmöte ikväll, jag tar med den frågan.mrwest sa:Kan man anmäla sig til motionsklass och sedan byta till Master om licens/UCI-ID hinner komma i tid?Rattnalle sa:Söndag.roskai sa:När är sista anmälningsdag? Licenshanteringen är lååååångsam
Anders Lantz sa:Ryggskyddet är nog det viktigaste näst efter hjälmen.
Också intresserad av detta alternativRattnalle sa:Vi ska ha arrangörsmöte ikväll, jag tar med den frågan.mrwest sa:Kan man anmäla sig til motionsklass och sedan byta till Master om licens/UCI-ID hinner komma i tid?Rattnalle sa:Söndag.roskai sa:När är sista anmälningsdag? Licenshanteringen är lååååångsam
Inget som är klart än vad jag vet.Dirren sa:Någon som har koll på om det körs nån genomåkning av sträckorna på lördag som man kan haka på? Kanske av Mtbstore ?
Anders Lantz sa:Säg det till killen som fick åka ambulans för tävlingen förra året pga att han inte hade ryggskydd.