EuroMTB 5-8e maj Huskvarna

MTBiker

Aktiv medlem
Om två veckor är vi mitt uppe i det största som hänt cykelsverige sen VM 1999 i Åre.

Fyra lokala cykelklubbar [IKHP, IF Hallby, Jönköpings CK, och La Lepre Stanca] som efter framgångarna med MTB SM 2014 valde att söka ett internationellt mästerskap laddar nu för fullt med de sista förberedelserna.

Läs mer på http://euromtb.com/

Kommer du?

Tänkte åka ner och kolla. Har dock inte bestämt hur många dagar det blir.

Samt att det är bra tillfälle att fortsätta min övning i fotografering av rörliga objekt.. ;-)

/David

soderblom sa:
Tänkte åka ner och kolla. Har dock inte bestämt hur många dagar det blir.

Samt att det är bra tillfälle att fortsätta min övning i fotografering av rörliga objekt.. ;-)

/David

Ja det är verkligen bra övning. Jag har förmånen att arbeta för arrangören som fotograf och ligger bakom mycket av bildmaterialet på euromtb´s olika kanaler. Terrängen vid ikhp är kul, det kommer att bada i vitsippor och världens bästa cyklister samlas.

Hojta till om du ser mig. Jag har Euromtb kläder och pressväst.

Jag ska ev tävla på Lördagen i Master Challenge tävlingen, men är lite orolig att övriga startande är "för" snabba...
Haha

På söndagen blir det till att titta och heja på Eliten!

anderssvensson sa:
Jag ska ev tävla på Lördagen i Master Challenge tävlingen, men är lite orolig att övriga startande är "för" snabba...
Haha

På söndagen blir det till att titta och heja på Eliten!

Det är nog en bra blandning i Master. Se det som en kul träning.

På söndag lär det blir sjukt häftigt.

CRF_Niklas sa:
Funderar på att åka dit imorgon. Är det lätt att hitta? Lätt att bli av med bilen?
Skyltat från motorvägen och stora åkrar med parkeringsvakter som hjälper till.
Sen att det kan ta några minuter att slingra sig fram genom villaområdena får man leva med.

emmer sa:
CRF_Niklas sa:
Funderar på att åka dit imorgon. Är det lätt att hitta? Lätt att bli av med bilen?
Skyltat från motorvägen och stora åkrar med parkeringsvakter som hjälper till.
Sen att det kan ta några minuter att slingra sig fram genom villaområdena får man leva med.

OK grymt skall man ta med sig cykel för att förflytta sig eller är det promenad avstånd?

Tillbaka
Topp