Eurosport Mtb tävlingar ? Ingen svensk
Hallå
Såg nån Eurosport Mtb tävling här om dagen om det var i Frankrike ? Å det var nån relativt stor tävling kan det ha vart Olympiska spelen ?
Jå det var tävlande ifrån all världens Länder men inga Svenskar ?
Jag tänkte för mig själv " ska det int stå Nilsson där i första femman ?" .
Hur svårt är det att faktiskt bli en Topp cyklist på 2000 talet ?
Morfar min tävlade i nån form av långdistans i sin ungdom på bockatyren å de var medaljer på medaljer på medaljer kommer jag ihåg på väggen hos dom i bredåker .
Aldrig direkt sportat mer än å gymmat fram nå trevliga tjejtjusarmuskler på en sann vegokost ..
Finns här någon som faktiskt tävlar i mtb å är i toppen ?
Jag får nämna att jag har precis börjat renovera upp en äldre Scott mtb från 2010 ish , mest för nöjes å ha nå å pyssla med i nån vecka .
Ja gott nytt år på er iaf .
Såg nån Eurosport Mtb tävling här om dagen om det var i Frankrike ? Å det var nån relativt stor tävling kan det ha vart Olympiska spelen ?
Jå det var tävlande ifrån all världens Länder men inga Svenskar ?
Jag tänkte för mig själv " ska det int stå Nilsson där i första femman ?" .
Hur svårt är det att faktiskt bli en Topp cyklist på 2000 talet ?
Morfar min tävlade i nån form av långdistans i sin ungdom på bockatyren å de var medaljer på medaljer på medaljer kommer jag ihåg på väggen hos dom i bredåker .
Aldrig direkt sportat mer än å gymmat fram nå trevliga tjejtjusarmuskler på en sann vegokost ..
Finns här någon som faktiskt tävlar i mtb å är i toppen ?
Jag får nämna att jag har precis börjat renovera upp en äldre Scott mtb från 2010 ish , mest för nöjes å ha nå å pyssla med i nån vecka .
Ja gott nytt år på er iaf .