Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jilster sa:Nu har det ju gått ett tag sedan typ alla Evil ramar sprack och man är ju onekligen lite fundersam hur kvalitén på deras kolfiber ramar är. Att Canyon spricker på löpande band är ju ingen nyhet men hur går det egentligen för Evil? Någon som har koll på långtidstest på Evil?
Nej, de cyklade förbi och jag rullade efter dom en kort bit. Såg ut att gå rätt lugnt om hen ursäktar. :)Jilster sa:De är ju inte lika vanliga som Canyon så det går säkert att smyga lite under radarn om det skulle va sprickfrossa även där. Fast då skulle iof nätet skvallra vilket jag inte sett något bevis på.
Lundatok vet du vem som rullar i Hellas på sin? Nu är ju iof inte hellas en måttstock för all typ av cykling men påfrestningarna är ju relativt stora där beroende på hur man kör. Fan va jag svamlar känner jag :-)
Jilster sa:De är ju inte lika vanliga som Canyon så det går säkert att smyga lite under radarn om det skulle va sprickfrossa även där. Fast då skulle iof nätet skvallra vilket jag inte sett något bevis på.
Lundatok vet du vem som rullar i Hellas på sin? Nu är ju iof inte hellas en måttstock för all typ av cykling men påfrestningarna är ju relativt stora där beroende på hur man kör. Fan va jag svamlar känner jag :-)
Henrik83 sa:Bullit kör ju sin i både Hellas & Flottsbro, går allt annat än sakta när han cyklar.
Jilster sa:Nu har det ju gått ett tag sedan typ alla Evil ramar sprack och man är ju onekligen lite fundersam hur kvalitén på deras kolfiber ramar är. Att Canyon spricker på löpande band är ju ingen nyhet men hur går det egentligen för Evil? Någon som har koll på långtidstest på Evil?
larsaw sa:Henrik83 sa:Bullit kör ju sin i både Hellas & Flottsbro, går allt annat än sakta när han cyklar.
Kör inte Bullit på en 27,5"? Dvs en Insurgent... Hur som helst borde han kunna kontaktad för lite input om byggkvalite m.m.
Annars finns ju Macaai här i storstan med en Following :)
Jilster sa:Vilken modell kör du Haakan?
Haakan sa:Gällande långtidstest så håller jag själv på med ett. So far so good.
Jilster sa:Haakan sa:Gällande långtidstest så håller jag själv på med ett. So far so good.
Hur länge har du kört din? Bytt lager i swingen ännu? Var har du kört med den?
Sorry alla frågor :-)
Eric W sa:Håkan: In med en bild nu! (Vet ju hur våldsamt läcker den är, men resten av världen kan ju få se också!) ;-)
Jilster sa:Vad tror ni som äger dom att sätta på en 140mm gaffel?
Tack för alla snabba svar! Vilken feedback!