Executive Cycling Network-Sweden (jag är kränkt, igen!!)

AxelSthlm

Aktiv medlem
Efter lite gogglande kring det nya Gran Fondot i Sthlm fann jag en koppling till denna eminenta skara.

http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=4513950&trk=anet_ug_hm

"Executive Cycling Network är ett affärsnätverk med den gemensamma nämnaren - Cykel.
Samtliga medlemmar arbetar i ledande befattning och har cykel som ett stort intresse. Affärs och cykel aktiviteter anordnas löpande."

249 medelemmar på Linkedin, jisses! En annan som arbetar på "golvet" har ingen möjlighet att få vara med och snacka business och cykelprylar, surt.....

Några här som är medlemmar, vilka är ni, befattningshavare? :)

//Utan mandat

“I'd never join a club that would allow a person like me to become a member.”

Woody Allen / Groucho Marx

The first rule of Executive Cycling Network is, you do not talk about Executive Cycling Network.

The second rule of Executive Cycling Network is, YOU DO NOT talk about Executive Cycling Network.

Lulle skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är det för typ av ledare som särskriver?

Moderna ledare?
Själv hör jag till det gamla gardet som inte kan låta bli att skicka ansökningsbrev och CV med språkliga brister direkt i pappersåtervinningen. Blev för övrigt nyfiken och anslöt mig till nätverket. Lovar att återkoppla när väl anmälan godkänts.

Ledande befattningar kan ju innefatta exempelvis städledare, förman, dagisföreståmdare, verkstadschef, avdelningsföreståndare, barchef m.m.

"Gruppen Executive Cycling Network - Sweden du försöker gå med i är inte längre aktiv."

Aron skrev:
-------------------------------------------------------
> "Gruppen Executive Cycling Network - Sweden du
> försöker gå med i är inte längre aktiv."

Nog är den fortfarande aktiv. Jag är medlem och såg nyss att den senaste postningen handlade om just Gran Fondot, för 22h sedan.

De har arrangerat ett par mycket trevliga nätverksträffar med stor uppslutning.

Tillbaka
Topp