Få med alla prylar på racer
Nästa vecka får jag min racer levererad och om jag lyckas skruva ihop den så blir det en premiärtur till helgen den veckan. Jag är ju lite novis på LVG-cykling, den enda erfarenheten av detta jag har är alla racerhojjar som susat förbi och kränkt mig när jag stånkat runt på min hybridhoj. Det jag har tänkt ibland då är att jag aldrig har sett att ni har sadelväskor för reservslang och verktyg med er eller pumpar fastsatta på era hojjar, men det kanske är för att jag inte hinner se...?
Eftersom jag nu VET att jag enligt lagen om alltings jävlighet kommer att få punka på min premiärtur om jag inte har reservslang och pump med mig, så undrar jag nu hur i hela friden man får med sig sådana prylar. Tips på lösningar mottages gärna och gärna förslag på bra grejjer!
Eftersom jag nu VET att jag enligt lagen om alltings jävlighet kommer att få punka på min premiärtur om jag inte har reservslang och pump med mig, så undrar jag nu hur i hela friden man får med sig sådana prylar. Tips på lösningar mottages gärna och gärna förslag på bra grejjer!