Färdiga Runekakor
eftersom http://happymtb.org/forum/read.php/1/93807/page=1 är stängd av rikard så blir det en ny tråd.
Den välkända runekakan finns nu som kommersiell bar för de som inte orkar slabba. Jag har provat ett par och de var mycket goda och inte ett dugg kladdiga trots höga temperaturer. Finns på http://www.svenskasportprodukter.se/?q=home
Den välkända runekakan finns nu som kommersiell bar för de som inte orkar slabba. Jag har provat ett par och de var mycket goda och inte ett dugg kladdiga trots höga temperaturer. Finns på http://www.svenskasportprodukter.se/?q=home
