Film från Lackarebäck 080127

Dark3k

Medlem
Efter snart en månad ligger det nu uppe en liten filmsnutt på http://www.vimeo.com/714937 från, i alla fall för mig, årets första cykling i solen. Blev inte så mycket roligt material men lite kul är det väl alltid att se sig själv. Tack till er som cyklade och som tvingades att gå upp och köra samma parti flera gånger om. Om ni känner igen er själva, skriv ett inlägg så lägger jag in namnen.

Hoho trevligt. Det är jag som har blå hjälm och vit hoj :)
DSC_1454_kopiera.jpg ht=725

Carl skrev:
-------------------------------------------------------
> MMmmmmmmm...
>
> jag blev tvungen att kolla 2 gånger. :)

Jag håller med Carl!

Snygg rulle! Ny blev suget inför morgondagen ännu värre. Roligt med Postal service också, inte varje dag man hör dem, speciellt inte i cykelsammanhang. :)

VeloLink skrev:
> Snygg, bra kvalité, snyggt filmad.
>
> Mittemot jobbet också. Hur kommer man dit?

Jag kan tyvär bara bakvägen (raka vägen ner förbi fotbollsplanerna ifrån BK) men det finns säkerligen någon som kan förklara hur man lättast kommer dit ifrån Mölndal-hållet.

Du följer Bergsfotsgatan genom Saab/Ericsson området, svänger till höger samt svänger till vänster under järnvägsbron. Fortsätter på grusvägen till du kommer fram till vattenverket, svänger till vänster och fortsätter på asfaltsvägen till du kommer fram till én vägkorsning med grusvägar till både höger och vänster (tror kraftledningarna går där med). Där har du en lite grusväg till vänster, du kör in där om du skall till e-bike park. Skall du till bombhålet skall du ta till höger och bara fortsätta på grusvägen hela vägen rakt.

Se kartan i http://happymtb.org/forum/read.php/1/792660/794687#msg-794687

Lycka till!

Senast redigerad av en moderator:
Fässberg skrev:
> mm en HD kamera vore inte fel....

Ähhh hmm jag håller inte med. sitter med en fullHD kamera i näven som jag håller på och utvärderar och blir smått tokig på den. materialet är så sjukt tungjobbat så jag blir galen, sen finns det så dåligt stöd för AVCHD standarden så man blir i princip tvingad att använda det skämt till programvara som skickas med kameran. Usch och tvi. jag är sugen på att köpa en videokamera själv men jag skulle välja en vanlig kamera av bätter kvallite istället med ett filformat som går att redigera i normala program.
Just nu håller jag på att ge upp på den här kameran, Sanyo PVC-HD1000 hahaha rena skämtet... (inte minsta roligt, men jag skrattar för att inte bli arg)

Såg riktigt trevligt ut. Två snabba frågor:

1. Vad har du för kamera?
2. Vilket program redigerar du i?

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp