[Film] Snöfest i Hellas

cruxet

Aktiv medlem
[Film] Snöfest i Hellas
För oss som bor i Stockholm har det varit grymt roligt och svårt att cykla den sista veckan när all snö har kommit. I söndags var jag, Ville, Beofred, Monglo och erik ute och hojade i Hellas, vi hade en kamera med oss, resultatet blev en knäpp film som ni kan se här.

http://www.vimeo.com/8341177

[Film] Snöfest i Hellas
Slår alla andra filmer på happay i åkglädje. Har aldrig suttit så klistrad vid en film tidigare. You guys (and girl) just made my day!

[Film] Snöfest i Hellas
Kul att ni gillar filmen, jag kan verkligen rekommendera alla att sticka ut och köra lite innan det blir töväder.

Om någon undrar hur det kommer sig att Beofred gör så många OTB:s så kan jag berätta att han visade prov på sitt vanliga ladd under inspelningen, kommentarer som , "Det är lungt jag kan köra osett", "Öh, här får vi nog skicka ner Björn först" var rätt vanliga

[Film] Snöfest i Hellas
Äh, det ser väl alla att det är fejk. Det är ju så att kolfiber inte håller i kyla så komma på en kååålfiber hoj sådär kan ju inte vara sant. Den hade gått av bara däcken nuddat snön.

Men förutom fejket så såg nu ut att ha riktigt kul, blev en bra film, fast fejkad.

[Film] Snöfest i Hellas
Oj, vad sugen man blev. Var ute på en joggingtur i stället, kul att sladda till fots också. Kom liksom ingen vart...

Härlig film cruxet!

[Film] Snöfest i Hellas
Vic skrev:
-------------------------------------------------------
> Du har ju rätt verktyg för snöcykling Harri, ut
> och cykla med dig :-)

Vad hjälper det när man håller på att landa igen efter en förkylning, dröjer nog minst en vecka innan jag vågar mig ut!

[Film] Snöfest i Hellas
Varför åkte ni inte i dom spåren som är färdiggjorda?

Bilagor

• -1415496235.jpg
    -1415496235.jpg
    21.8 KB · Besök: 24
[Film] Snöfest i Hellas
Jag tror också att det är fejk. Så där kul kan man inte ha i snö utan skidor under fötterna.

Han som gjorde OTBn, varför försökte han på samma ställe 7-8 gånger på raken? Borde han inte lärt sig första gången;)

[Film] Snöfest i Hellas
Vafalls!

Har de komme mer snö i Huvudstaden än här på bästkusten!!!

Det såg f öv skitråkigt ut´... Sitter hemma o surar med en seg halsfluss..

/ Eriken

[Film] Snöfest i Hellas
Teknikstudierna i uppförsbacken visar på viss skillnad mot sommarcykling. Grum film, särskilt kameramannens oförstälda skratt vid OTB:n. :-)

[Film] Snöfest i Hellas
Magisk film! Satt som klistrad... 2ggr... som en fin julklapp.

Imponerande... kanske nåt för Hollywood folket, killen som gjorde denna
fick ju en budget på 30 miljoner dollar...

Senast redigerad av en moderator:
[Film] Snöfest i Hellas
Kom och kör cykelcross vid Farstanäset på lördag så kan det kansken bli en lika cool film, inbjudan
www.cyclingtravel.se kolla under julcupen

[Film] Snöfest i Hellas
Helvetes jä... . Har man flyttat till snöfria trakter så kommer ni med en sån här film.
Ser underbart ut vill ut o leka nu.
Spela gärna in fler så jag kan drömma om återförening med Spoten.

/Tobias

Tillbaka
Topp