Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Björne2 sa:Hej! Jag är ny på det här med cykling. Jag undrar om någon kan tipsa mig om cykelbyxor som är varma ner mot nollstrecket och som man gå klädd i på ett kontor utan att man ser idiotisk ut. Tights i lycra avslöjar lite för mycket för min smak.
De såg snygga ut. Finns det några svenska webbutiker som säljer Rapha?carlcapone sa:
pirx sa:De såg snygga ut. Finns det några svenska webbutiker som säljer Rapha?carlcapone sa:
Jag tror man hittar mer om man provar "commuter pants" istället.Aron sa:Om du provar att söka på "Comuter pants" så kommer du att hitta en hel del att välja på.
Björne2 sa:Som man frågar får man svar. :) Jag är inte ny på cykling men ny på landsvägscykling. Till jobbet har jag cirka 18 km och jag är ute efter byxor som både är aerodynamiska, varma (håller för 5 grader minst) och som man kan ha på kontor utan att man ser ut som en idiot. De dagar jag inte har kundmöten. Själv har jag inga problem att visa upp mig i åtsittande lycra eftersom jag har en mycket vacker kropp. Men jag vill ju inte göra de andra hannarna på jobbet avundsjuka eller bli anmäld för sexuellt ofredande av honorna.
Ja, jag vet att jag kan packa ett par slacks i en ryggsäck och byta om på toaletten. Det är något jag helst slipper eftersom, som alla vet, går det fortare ju lättare packningen är...
Nej de var inte förstärkta, det var ett annorlunda tyg. Jag har haft några par och de var väl schyssta men skillnaden mot vanliga jeans var inte våldsamt stor.GustafH sa:Levi's hade en variant av 511:an som hette Commuter som såg schysst ut och var välförstärkt lite varstans. Tillverkas inte längre men går nog att hitta lite här och var hos Levi's-försäljare.
Björne2 sa:Som man frågar får man svar. :) Jag är inte ny på cykling men ny på landsvägscykling. Till jobbet har jag cirka 18 km och jag är ute efter byxor som både är aerodynamiska, varma (håller för 5 grader minst) och som man kan ha på kontor utan att man ser ut som en idiot. De dagar jag inte har kundmöten. Själv har jag inga problem att visa upp mig i åtsittande lycra eftersom jag har en mycket vacker kropp. Men jag vill ju inte göra de andra hannarna på jobbet avundsjuka eller bli anmäld för sexuellt ofredande av honorna.
Ja, jag vet att jag kan packa ett par slacks i en ryggsäck och byta om på toaletten. Det är något jag helst slipper eftersom, som alla vet, går det fortare ju lättare packningen är...
Åfan. Snacka om att uppmuntra hållbart resande. Har ni ingen hållbarhetschef du kan spela upp den bollen till?Björne2 sa:Ja byxor parkerade på jobbet hade varit bäst. Men jag sitter i ett kontorslandskap och har inget eget utrymme där jag kan förvara byxor. Jag får knappt ha mitt pennskrin och anteckningsblock i fred utan städerskan plockar bort det varje gång hon nattstädar.
95 Arbetstagare som utför smutsande eller svettdrivande arbete eller
annat arbete där verksamheten kräver att ombyte sker på arbetsstället ska
ha tillgång till omklädningsrum eller annat lämpligt utrymme för omklädning.
Rattnalle sa:Nej de var inte förstärkta, det var ett annorlunda tyg. Jag har haft några par och de var väl schyssta men skillnaden mot vanliga jeans var inte våldsamt stor.GustafH sa:Levi's hade en variant av 511:an som hette Commuter som såg schysst ut och var välförstärkt lite varstans. Tillverkas inte längre men går nog att hitta lite här och var hos Levi's-försäljare.
glitch sa:18 km enkel väg, inte duscha, gå i de byxorna hela dagen, cykla hem och göra om det dagen efter 5 dagar i veckan?
Stackars dina kollegor och resten av din kropp. Måste ju typ mögla....
Om du inte kan ha andra byxor gissar jag att du har samma tröja på dig hela dagen också?
marxos sa:Är ute efter nåt liknande, å har snubblat över DU/ER no sweat (som inte finns i min storlek) och Spoke Bulletproof (som e rätt dyra, 1700 SEK, och inte kan köpas i butik). Ett prisvärt å svenskt alt e Sigr Riksväg 99 chino, men de har konstiga storlekar (för min del).
Urban Bike Wear har några varianter också, från bl a Chrome.
ooms sa:Jag tror man hittar mer om man provar "commuter pants" istället.Aron sa:Om du provar att söka på "Comuter pants" så kommer du att hitta en hel del att välja på.
Björne2 sa:Hej! Jag är ny på det här med cykling. Jag undrar om någon kan tipsa mig om cykelbyxor som är varma ner mot nollstrecket och som man gå klädd i på ett kontor utan att man ser idiotisk ut. Tights i lycra avslöjar lite för mycket för min smak.