[Fixie] Fixednav till sverige

Juan

Ny medlem
Nån som har nån aning om det är nån leverantör som tar in Surly fixednav eller nåt liknande till sverige??? Vore glatt att bara betala inpriset när jag ska bygga min nya hoj!!!!!

Tjena!

Ravy.. Han har en cykelbutik eller jobbar på en.. Alltså cykelbutikens inköpspris.. Det var därför han frågade efter en leverantör..

Skarpt Mr Kneecap.....
Som sagt, det är ju faktiskt trevligt att betala lite mindre ibland.
Man lägger ju några spänn på cyklar och prylar ändå!!!!
Jag kan säkert luska reda på det själv, tänkte bara om nån låg inne med vetskapen redan bara

//Juan

Cyclecomponents tar in dem i alla fall. Men jag tror de köper dem utomlands, mig veterligen finns ingen svensk generalagent. Cykelcity tog in prylarna i Sverige förr men inte numera.

Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Ravy.. Han har en cykelbutik eller jobbar på en..
> Alltså cykelbutikens inköpspris.. Det var
> därför han frågade efter en leverantör..

Då lät det ju bara lysande! Tyvärr kan man inte komma med någon hjälpsam information om vilken agent surly ligger på men..

När jag beställde en Surly-ram såg det ut som den kom direkt från Surly till Cyclecomponents och sedan bara skickades iväg med posten som den var om det nu kan vara till någon hjälp.

Ja det verkar sjukt svårt att hitta en leverantör för trackprylar.
Det är väl lite trist för småbutiker som vill ta in prylar, men va fan, man får väl beställa på internet som alla andra verkar göra.
Jag ber att få tacka för visat intresse iallfall

Peace

Tillbaka
Topp