Flèche Nordique 2016

Jenny W

Aktiv medlem
Flèche Nordique 2016
Idag börjar det.
http://www.randonneurvest.se/2016/01/15/fleche-nordique-2016-information/
Eftersom både mitt Facebook och Instagram strejkar på telefonen så tänkte posta lite här om tid finnes.

Vi startar 10:00 och ska på 24 timmar cykla så långt vi kan. Vi måste i förväg bestämma rutten. Alla går i mål på Billingen i Skövde 10:00 på söndag.

Jag vet att det finns ju andra här på happy som ska cykla och så det är fritt fram att rapportera i tråden.

Vi ses i Skövde :)

Edit: Stavning på rubrik

Senast ändrad:
Flèche Nordique 2016
Grå grå grå

image.jpeg

Flèche Nordique 2016
Nu kan jag inte lägga ut bilder heller. Det är nått allvarligt fel med min telefon. Skrev massa text som försvann.
Sammanfattning. Kallt. Blött. Jävligt. Misär helt enkelt.

Flèche Nordique 2016
Jenny W sa:
Nu kan jag inte lägga ut bilder heller. Det är nått allvarligt fel med min telefon. Skrev massa text som försvann.
Sammanfattning. Kallt. Blött. Jävligt. Misär helt enkelt.

Skåne, vid middagstid

IMG_20160514_111844524.jpg

- vad har ni i Skövdetrakten att göra? Egentligen? :)

Senast ändrad:
Flèche Nordique 2016
Om jag inte tar fel är den fullständiga texten på skylten "Ditt Statoilkort fungerar fortfarande"... Men ja, ska på inspektions- och upplysningsrunda i det mesta av sydvästra Götaland nästa helg.

Flèche Nordique 2016
Oh my... Trött.

Har varit vindstilla och mestadels torra vägar sista biten. Gud hör bön.

Laddar om i Trollhättan och stålsätter mig för regn, mörker och kyla. När går solen upp?

Flèche Nordique 2016
Helt ny nivå på misären när man måste vänta utomhus 42 minuter på att bli insläppt i värmen. Fy fan vilka frossbrytningar. Men nu sitter vi i värmen och äter frukost. 4 mil kvar till Skövde.

Flèche Nordique 2016
Starkt jobbat alla som kör, själv vilar jag denna helg och är glad för att det bara blev 30 mil i regn, regn och regn, kyla och motvind.

Tips till de som panikhandlar diskhandskar i latex på lokal mathandel, kolla storleken först för det är sjukt svårt att få några som är lite för små om fingrarna redan är stelfrusna.

Flèche Nordique 2016
Gått päronformat för oss, för lite kläder och energibrist. 3/4 hoppar av i Falköping. Jag tror jag trampr vidare sista 35km när jag slutat skaka även om jag kommer in för sent.

Tillbaka
Topp