Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tropfrog sa:Jag körde en kort runda ... de sista 5 timmarna ...
tropfrog sa:Alla körde ju 24 timmar, det är ingen hemlighet. Minsta möjliga distans för att bli godkännd var 360 km. Jag tror att vi körde 366 km, alltså en kort runda.
Mvh
Magnus
tropfrog sa:Alla körde ju 24 timmar, det är ingen hemlighet. Minsta möjliga distans för att bli godkännd var 360 km. Jag tror att vi körde 366 km, alltså en kort runda.
Mvh
Magnus
GoranS sa:tropfrog sa:Alla körde ju 24 timmar, det är ingen hemlighet. Minsta möjliga distans för att bli godkännd var 360 km. Jag tror att vi körde 366 km, alltså en kort runda.
Mvh
Magnus
Ja, i detta sammanhang är det ju säkert så. Min tanke var mest hur minerna skulle se ut på personerna i (väsentligen) godtyckligt annat sällskap om man talat om en kort runda och sen börjat prata om det sista fem timmarna.
Bengt-re sa:Man pratar inte om sådant - man blir idiotförklarad redan av att cykla 10-15 mil bara på skoj.... vissa böjelser går inte outa i alla sammanhang.
NLC sa:Bengt-re sa:Man pratar inte om sådant - man blir idiotförklarad redan av att cykla 10-15 mil bara på skoj.... vissa böjelser går inte outa i alla sammanhang.
You don't speak about the rando club.
Beklämmande låg skäggkoefficient.lundatok sa:Hela taggen iofs på Insta
https://www.instagram.com/explore/tags/flechenordique/
lundatok sa:Hela taggen iofs på Insta
https://www.instagram.com/explore/tags/flechenordique/
lundatok sa:Det gick tydligen att sova i Skövde också.
https://www.instagram.com/p/BFbWZJFHS8d
GoranS sa:Hur många lag var med och hur många kom i mål (inom maxtiden)?
Skicklig planering med depåstoppen är väl det som räddar dom flesta. Sista stoppet brukar väl gå att ha 2h på, stämpla i farten ger då en viss reglerbarhet så att man hinner fram.GoranS sa:Om man inte startar på samma ställe som målet är (eller i närheten) måste det ju vara ett extremt lotteri med vindar. Jag menar, 24h motvind är ju en enorm skillnad jämfört med 24h medvind. Visst kan man ju titta på statistik kring hur det brukar blåsa (är väl mer vind från S/V än N/Ö i Sverige), men variationen är ju så stor att det ändå kommer att bli dålig träffsäkerhet i hur långt man kommer att hinna.
Med detta sagt tycker jag det är imponerande att så få lag ändå missar maxtiden när förhållandena blir såpass besvärliga.
nieves sa:Skicklig planering med depåstoppen är väl det som räddar dom flesta. Sista stoppet brukar väl gå att ha 2h på, stämpla i farten ger då en viss reglerbarhet så att man hinner fram.GoranS sa:Om man inte startar på samma ställe som målet är (eller i närheten) måste det ju vara ett extremt lotteri med vindar. Jag menar, 24h motvind är ju en enorm skillnad jämfört med 24h medvind. Visst kan man ju titta på statistik kring hur det brukar blåsa (är väl mer vind från S/V än N/Ö i Sverige), men variationen är ju så stor att det ändå kommer att bli dålig träffsäkerhet i hur långt man kommer att hinna.
Med detta sagt tycker jag det är imponerande att så få lag ändå missar maxtiden när förhållandena blir såpass besvärliga.
Starkt kört ni som var ute hursomhelst!
cerberos sa:Vi valde en osedvanligt farlig rutt.
cerberos sa:Vi kom ikapp en ensam cyklist några hundra meter innan stämplingen i Köping. Det visade sig vara Anton som var på väg till ett bröllop i Göteborg. Lustigt sammanträffande!