Flottsbro 2017

• Trådstartare Trådstartare eh
  • Start datum Start datum
Flottsbro 2017
Lyssna på senaste podden med mountainbikesthlm. Dom har planer för fler leder. Kommer inte ihåg vad dom satsade på för öppningsdatum.

Flottsbro 2017
Tack! Podden var bra!
Verkar som att det blir något nytt spår i anslutning till endurospåret? och rätt mycket jobb med fixa det som var svårfixat när det var för torrt i somras. Plus att det finns planer för ett grönt spår.

Flottsbro 2017
Tar och fyller i lite!
Flottsbro kommer att öppna liften Lördagen den 29e april!
Det är ett några nya leder planerade, när dom blir färdigställda är dock oklart men som ni skrivit här innan så ligger mycket fokus på att iordningställa de befintliga lederna inför öppning. Men det kommer bjudas på några nyheter redan till öppning denna säsong!
Smidigaste sättet att följa utvecklingen och få ny information är att följa flottsbro på Instagram, facebook och hemsidan www.flottsbro.se!

Flottsbro 2017
Var där igår och körde med Alexander Kangas. Han var riktigt bra och jag kan verkligen rekommendera att boka honom en timme! Fick med mig många tips att jobba på.

Flottsbro 2017
Kul. Jag skall försöka ta mig dit och vingla runt lite sakta där jag kan ta mig ner. Grymt trevlig anläggning med hjälpsam och engagerad personal. Tror tyvärr inte att jag får med mig sonen igen, han tyckte inte att det var hans grej. Men man vet aldrig.....

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp