Jag lyfter en dammig tråd för att slipa skapa nytt, för hör och häpna, det finns ett par saker jag anser skulle höja nivån på happymtb något. Då menar jag inte humorn eller jargongen något sådant, där är allt hopp sedan länge ute, utan den handhavandemässiga delen.
1. När man skickar ett mail till en annonsör fyller man ändå i sin mailadress. Vissa (många) andra sidor har funktionen att även man själv får en kopia av mailet man skickat. Detta vore fint när man svarar på annonser så man minns vad fan man skrev, om man frågade vissa saker eller svarade vissa saker etc. Det kan inte vara så svårt att införa heller?
2. Sökfunktionen. Detta monster som endast en handfull av de mest inbitna, erfarna happysurfarna bemästrat. Jag skulle önska att man kunde söka på kombination av användarnamn och fras, inte bara antingen eller. Så om jag vet att någon postat något bra, fylleköpt något dumt eller länkat något coolt enkelt kan hitta det utan att behöva gå igenom 4441 inlägg om ebay eller 19058 inlägg av bigmollo, kan jag hitta det genom en enkel utökad sökning som inte tar halva natten.
Är detta rimliga saker att efterfråga? Vet att jomper flera gånger svarat att det inte finns tid att skriva om stora omfattande saker, men detta kan väl inte vara så jobbigt?