Hej. Jag körde Formula Oro K24 förra året och upplevde samma problem som dig.
Hörde mig för med sponsorerna och det visade sig vara en serie med Orobromsar som har problem med packningarna som sitter runt den pistong som är ansluten till ditt handtag.
Om det är detta som är ditt problem så kan du få ut nya pistongkit med nya uppdaterade packningar från Formula, förutsatt att det är denna serien som du ägare till.
Är det så att det är slitage och din broms är av en annan serie så hjälper ett nytt kit ditt problem oavsett, men prova att få ett utskickat på garantin.
Du skall vända dig till Biketoyz i danmark, alternativt en handlare som saluför Formula och kan förmedla kontakten åt dig.