Förnuft vs.Känsla: 0-1
Med hjälp av min helstela, för stora, Cykelringen-Nevada från 96 har jag senaste året "upptäckt" hur kul det är att cykla på rotiga stigar. Tänderna har skallrat och drömmen om en ny jonne har växt sig starkare och starkare. Som genom ett tecken från gud har jag lyckats sälja min gamla motorcykel till min morbror för 18 lax, så nu står helt plötsligt möjlighetens dörr på glänt.
Känslan:
har helt snöat in på en Cotic Soul-ram och sedan göra ett projekt av att hitta delar på köpåsälj/ebay/tysksajter. När man börjar räkna på vad det kan kosta så går man ungefär jämnt upp med stålarna från bågen. Mycket pengar = viss Ångescht...
Förnuftet:
säger att jag ska köpa nåt från Marin/Cube/[valfri tysk/prisvärd hoj] och använda resten av pengarna till mat åt mina barn/pensionsfonder/[annat vuxet].
Vem bestämmer hos er? Hjärtat eller plånboken? (eller lilla frugan?)
/Fredrik
Känslan:
har helt snöat in på en Cotic Soul-ram och sedan göra ett projekt av att hitta delar på köpåsälj/ebay/tysksajter. När man börjar räkna på vad det kan kosta så går man ungefär jämnt upp med stålarna från bågen. Mycket pengar = viss Ångescht...
Förnuftet:
säger att jag ska köpa nåt från Marin/Cube/[valfri tysk/prisvärd hoj] och använda resten av pengarna till mat åt mina barn/pensionsfonder/[annat vuxet].
Vem bestämmer hos er? Hjärtat eller plånboken? (eller lilla frugan?)
/Fredrik