Förslag på garminklocka!

Kohlswa

Medlem
Förslag på garminklocka!
Tjena!

Jag har länge funderat på att köpa en cykeldator för att samla statistik över aktiviteter osv. Men jag tror jag kommer satsa på en smartwatch istället. Då får jag även med varsagsmotionen. Finns det någon bra klocka som går att koppla till Garmin connect där mina träningar samlas idag? Är det fel av mig att överväga en smartklocka istället?

Förslag på garminklocka!
Jag har länge funderat på att köpa en cykeldator för att samla statistik över aktiviteter osv.
En GPScykeldator är ffa bra för navigation, åtminstone med tillräckligt stor skärm.

Men jag tror jag kommer satsa på en smartwatch istället. Då får jag även med varsagsmotionen. Finns det någon bra klocka som går att koppla till Garmin connect där mina träningar samlas idag?
Det går med "alla" garminklockor.
Men hur får du in dina träningar idag i Garmin Connect? Har du redan en Garmin GPS-apparat?

På den sidan nedan kan du jmf flera(alla?) Garmin GPS-klockor och även mha telefonkameran få en bild av hur stor de olika modellerna kommer att se ut på din handled

En som själv provar och skriver omfattande omdömen om de flesta träningsprylar är

Är det fel av mig att överväga en smartklocka istället?
Tränar du mer än enbart cykling och även vill ha hälsologgning utanför träningen är en Garmin GPS-klocka ett bra val
Men som jag skrev ovan är en stor display på styret överlägsen ffa, men inte endast, vid navigering.

Tillbaka
Topp