Förvaring - Bikehangar

Förvaring - Bikehangar
fredrik168 skrev:
-------------------------------------------------------
> Bara hyra en p-plats att ställ upp den
> på??

Bor i hus och har plats på tomten...

Förvaring - Bikehangar
Googla permobilgarage

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    68.1 KB · Besök: 225
Förvaring - Bikehangar
Ser ut att kosta en del. Jag skulle snickra ihop något. Går ju även att isolera så att det inte blir superkallt för grejerna i boden. Jag byggde en lekstuga i lösvirke för några år sedan och den kan man packa in mycket i om jag minns rätt så är den ungefär 10 m2. Kostade ca 5000 att bygga.

Förvaring - Bikehangar
Känns vansinnigt overkill... Bättre med något enkelt och ha fincyklarna kvar inne. Du vill ju ändå inte skylla med ett gäng cyklar för 10 kkr st. Det är ju som att beställa ett inbrott...

Nej enkelt tak och billigaste cyklarna under det eller bugg något som man inte Ser in i all s. Så tycker jag

Förvaring - Bikehangar
Om man har så många cyklar så är väl minst ett par sådana som man inte vill stå exponerat för elementen under ett tak. Jag hade satsat på en friggebod med täta väggar.

Edit: Eller ett permomobilgarage som andra sagt

Senast ändrad:
Förvaring - Bikehangar
Hittade ett billigare alternativ:
http://www.asgardsss.co.uk/bike-cycle-storage/twin-bike-locker

Jag bor i ett radhus och har idag familjens alla cyklar i ett förråd på baksidan.
Det tråkiga är att de står trångt där tillsammans men annan bråte och det blir ett mentalt och fysiskt hinder att plocka fram dom, därför används dom för lite.
Mitt mål är att hitta en hyfsat säker förvaring för cyklarna som gör dom betydligt mer lättillgängliga.

Finns det inget liknande att köpa i Sverige?!?

Tillbaka
Topp