Fråga angående tubeless!

BuTTuS

Aktiv medlem
Fråga angående tubeless!
Stans är bra.

Om det är mot fälgkanten är frågan om fälgarna är TLR.
Mysteriet är löst tror jag...
Tokskakade flaskan och hällde sen ut innehållet i en burk, men det var ändå ett tjockt lager kvar i botten på flaskan så jag har ju kört med lättmjölk...
Tog en ny flaska och bytte ut guckan och nu tycks det täta med bara garagesnurr!
Handhavandefel eller en dålig batch, vem vet? Är gucka på flaska färskvara? Kanske ska jag omvärdera mitt "köp när jag ändå har beställning på g beteende" och bara beställa vår/höst när det är däckbytartider...?

jolov

Aktiv medlem
Fråga angående tubeless!
Mysteriet är löst tror jag...
Tokskakade flaskan och hällde sen ut innehållet i en burk, men det var ändå ett tjockt lager kvar i botten på flaskan så jag har ju kört med lättmjölk...
Tog en ny flaska och bytte ut guckan och nu tycks det täta med bara garagesnurr!
Handhavandefel eller en dålig batch, vem vet? Är gucka på flaska färskvara? Kanske ska jag omvärdera mitt "köp när jag ändå har beställning på g beteende" och bara beställa vår/höst när det är däckbytartider...?
ECDE012E-956F-4625-B1EE-C9DBB0D5929E.png

Ska hålla. Men lär väl behöva skaka riktigt ordentligt

Berk

Aktiv medlem
Fråga angående tubeless!
Jag gjorde ju det? Nåja, jag upptäckte iaf nu att genomskinliga randen på flaskan går in en bit under botten också, så där kan man ju avgöra när man skakat klart, om man håller flaskan upp och ner sen....

Jag har aldrig behövt skaka med Schwalbe Doc Blue som är samma som Stans Sealant.

Topp