Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det crescent Exa i den katalog?Visa bilaga 284283
Jag blev kommenderad till vindsstädning här hemma. Just det var väl inte så kul, men jag hittade en välbläddrad Crescentkatalog från 1996. Om någon vill se nån speciell modell, så är det bara att hojta till. Kanske lägger upp några fler ikväll ändå.
Trevlig helg!
Visa bilaga 284286
Visa bilaga 284287
Visa bilaga 284289
Visa bilaga 284290
Var det Reynolds eller Tange för 1998? Försöker åldersbestämma min Ultima i stål men med snake stays.Gram med 24 vxl såg liknande ut, Ultiman fick Sid men sista året med Reynoldsstål. Sist men inte minst den fortfarande eftersökta och helt sagolika mjölner med xtr singelklinga och 15 cm boxxer:)
1998 var de Reynolds 853Var det Reynolds eller Tange för 1998? Försöker åldersbestämma min Ultima i stål men med snake stays.
Fantastisk fint, dom där var ju extremt välgräddade i yngre tonåren. både -96 och -98 katalogerna förtjänar ju att stannas in högupplöst och lagras i retrobike.co.uk:s katalogarkiv för eftervärlden! Finns ju för bövelen inte en enda Crescent-katalog i arkivet..
http://www.retrobike.co.uk/gallery2/v/Manufacturer+Archive/?g2_page=2
Jag skulle inte vara helt säker på att de har digitaliserat allt vardagstryck. Men det skadar inte att fråga! En sökning här efter "crescent" gav inte en omedelbar träff...
REGINA - Logga in
ask.kb.se
| Digitaliserade böcker, kartor, bilder, handskrifter etc. |
1998 var de Reynolds 853