Fredagsnostalgi: Crescentkatalog, 1996

Gram med 24 vxl såg liknande ut, Ultiman fick Sid men sista året med Reynoldsstål. Sist men inte minst den fortfarande eftersökta och helt sagolika mjölner med xtr singelklinga och 15 cm boxxer:)
Var det Reynolds eller Tange för 1998? Försöker åldersbestämma min Ultima i stål men med snake stays.

Jag skulle inte vara helt säker på att de har digitaliserat allt vardagstryck. Men det skadar inte att fråga! En sökning här efter "crescent" gav inte en omedelbar träff...

Jag skulle inte vara helt säker på att de har digitaliserat allt vardagstryck. Men det skadar inte att fråga! En sökning här efter "crescent" gav inte en omedelbar träff...

Den där sökningen går överhuvudtaget inte emot trycksaker som är insamlade utan endast sådant som är utgivna verk så där kommer man inte hitta dem, men vet att man kommit väldigt långt i sitt digitaliseringsarbete så det skulle förvåna mig om det inte finns där.

Kanske! När jag jobbade på KB så fick de på vardagstryck pallvis varje vecka, och mycket katalogiserades pallvis också.

Databasen ska enligt uppgift vara för
Digitaliserade böcker, kartor, bilder, handskrifter etc.

Så det är inte e-böcker det handlar om.

Tillbaka
Topp