fredagsplanen :)

rymdninja

Medlem
Inte för att nån behöver bry sig ;) , men nu ska jag strax åka hem. Väl i Götet ska jag ta en tur förbi cykelcity o skaffa ett par varmare cykelhandskar. Sedan ska jag hem o svida om för en cykeltur i änggården :)

Sen blir det öl o sällskapsspel med kompisar...
För att inte tala om morgondagens star trek-maraton, Star treff 39 :)

Jaja...happy helg på er

--Anders F

Jag slavar(happy surfar å dricker kaffe) till 16:30, sen blir det en snabbsväng till gymmet, följt av öl och besök på lokal(gymmet anordnar fest) Morgondagen ser ut som följer, hockey-scouting följt av 30års fest.... och söndag hojning, i vilken form vet jag ej ännu, kanske blixås...

Senast redigerad av en moderator:
En annan städar just nu sedan måste jag ge mig iväg för att arbeta. Idag är det ganska lugnt men i helgen blir det hysteriskt då min dotter ska döpas. Ack ack ack.....denna kyrka!

Jag utökar till helgplan

Fredag:
Drar snart från jobbet. Det blir en lugn cukeltur via en LBS för att kolla lite kläder. Väl hemma blir det en kall öl till duschen. Sen lagar vi mat, i kväll blir det nachos med kyckling och en god flaska rött.

Lördag:
En Happyit flyttar och jag står till tjänst med bil och släp. Resten av dagen är oplanerad.

Söndag:
Tänkte rulla ner och titta på Vikingarännet när de skrinnar förbi utanför Järfälla. Eftermiddagen är vikt åt att städa i mitt förråd. Jag måste få plats med cuklarna, och gärna lite annat krafs som min fru envisas med att ställa dit......

Trevlig helg på Er alla!

jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Söndag:
> Eftermiddagen är vikt åt att städa i mitt
> förråd.
Städa förråd är fånigt.

Markus F skrev:

> Städa förråd är fånigt.

Jamen, jamen, jag ska ju i alla fall ha alla mina cuklar där...

Skulle ha ställt ut rondell hunden som vi byggt av vent-trummor avoppsrör å wc delar.....
Bygges i rödvinsdimma kan tilläggas................allt för insperationen å skapandet.....
Men det får bli i veckan i stället..........vi orkar inte....men vi orkar grilla mackor å
dricka ännu mer vin i morrgon...har tappat lite fokus på cyklingen för tillfället....
Men jag är snäll !!!
Gav bort en Giant dirt liknade sak till "kompisens" son å en Gary F till gammla pappa!!
Får man en extra stjärna i cykelhimlen då??!!

ett möte till sen blir det en 5-milare hem...

Bilagor

• weitradeln.JPG
    weitradeln.JPG
    90.1 KB · Besök: 13
Markus F skrev:
> Och ölburkar, Jag har några säckar som är
> dina. Jag sätter dom på pendeltåget, sista
> vagnen.

Men asså! Jag har ett svagt minne av att jag bara snyltade på dina rödvinsflaskor på SSWC. Jag dricker ju inte öl.....

jansson99 skrev:
> Jag har ett svagt minne av att jag bara
> snyltade på dina rödvinsflaskor på SSWC.
Nej, så kan det inte vara. Alla som smakade det rödvinet gick snabbt över till öl efteråt.

Markus F skrev:

> Nej, så kan det inte vara. Alla som smakade det
> rödvinet gick snabbt över till öl efteråt.

Okej då. Vilket tåg?

kitzblitz skrev:
> ett möte till sen blir det en 5-milare hem...

Tuff Klein men den övre sportdrycken såg ut att sitta lite dåligt.

/Johan

Mycket drickande som vanligt ser jag =) själv ska jag nog gå och ta mig en fika ute på stan. Imorgon blir det fin asfaltscykling i solen och på Söndag blir det Landsvägstävling i Pafos...

Just det glömde säga att jag suttit på soldäck och lapat sol i dag... 18-20 grader var det visst här i Larnaca, Cypern

Typ så här ser det ut när jag inte har vilodag:
DSC00948.JPG ht=544

(retas lite med er bara)

många roliga planer :)

Det blev hur som helst ett par hestra XT handskar...och med bara en vecka till löning slog jag till på en ordentlig hjälm också :)

Båda funkar kan jag meddela ;)

nu, folköl o godis :)

--Anders

Det blev skomakarbesök, ny mobiltelefon och fika med ira. Nu blir det gå in boots, montera nya hjul (det där med snabbkopplingar är krångligt ibland) och dricka fulvin.

Tillbaka
Topp