Freeridebanor/ Göteborg

stucke

Medlem
Freeridebanor/ Göteborg
Tjena.
Om någon är sugen att köra på några banor jag byggt så hör av er.
Jag har byggt en hel del banor inärheten där jag bor.
De ligger inte ute på trailfork ännu.
Mvh Stefan

Freeridebanor/ Göteborg
Dom ligger vid kärra. Just nu är det bara jag och en polare som kör på dom. Hade varit kul att vara fler vid tillfällerna.
Jag har byggt fler som inte är med på filmen.

Freeridebanor/ Göteborg
Aha ok, bor i Torslanda så de e inte långt att åka bort till kärra. Får se om jag får tid å kolla in dina stigar nån dag.

Freeridebanor/ Göteborg
Ser riktigt fint ut, kommer också gärna och cyklar. Hur är förhållandena nu efter den senaste tidens regnmisär, är det halt o blött eller helt ok? Min hoppteknik lämnar en del att önska.. :-)

Anyways, ska du/ni cykla nåt imorgon t.ex. så kanske jag kan möta upp, du får gärna skicka ett PM isåfall.

/Kristian

Freeridebanor/ Göteborg
Eftersom det går en del ridspår nedanför banorna och jag vill inte att det skall bli nån konflikt med dom så är det bäst att skicka mig ett pm om ni vill cykla så visar jag er banorna. Jag bygger lite på vardagkvällar oxå.

Freeridebanor/ Göteborg
Ser spännande ut. Har kört ned mot Mysterna från Ytterby några gånger men aldrig hela vägen till Kärra. Lägg gärna ut något om du ska köra där :)

Freeridebanor/ Göteborg
Har pratat med stucke och vi tänkte köra lite imorgon vid 16. Även om det ev regnar i natt (yr o SMHI tycker olika) så bör det hinna torka upp. Om någon vill åka med från Göteborg så har jag plats för en person till och rullar från Kungsladugård nån halvtimme innan (kan ta nån mindre omväg också om det behövs) och stannar väl där 1-2h (max). Hör av er via pm isåfall.

Stucke utlovar dessutom en nybyggd linje som är riktigt bra!

Så här såg det ut förra gången jag var med:
SnapShot3.jpg

SnapShot5.jpg

SnapShot4.jpg

Freeridebanor/ Göteborg
En liten film från förra besöket, som jag glömt lägga upp. Bonus (eller hur man nu ser på det): några tafatta bunnyhoppförsök på parkeringsplatsen.

Direktlänk:

Tillbaka
Topp