Göteborg - Stockholm 1 dag

Carlos-Silva

Aktiv medlem
Tjena, cykelvänner!

Jag ska ge mig ut på ett litet (läs: galet) äventyr – cykla från Göteborg till Stockholm på under 24 timmar, (solo!?) Sträckan är väl runt **500 km**, så det blir nog en del svett, en del smärtor och förmodligen några tvivel på mina livsval längs vägen. Men det ska bli SKOJ!

Är det någon som vill haka på för hela eller delar av resan? Eller kanske bara heja på från säkerhetens famn med en fika eller en energidryck? Allt uppskattas!

Jag lovar:
- Ingen elitism, bara gemenskap (och kanske lite lidande).
- God humor, även när benen känner sig som gelé.
- Eventuella historier för livet om allt går åt skogen.

Skriv här eller skicka ett DM om du är sugen på att cykla, mötas längs vägen eller bara vill ge tips! Alla är välkomna – ju fler, desto roligare!

**Avfärd: Tisdag eller onsdag (29de eller 30de)
**Mål: Stockholm (helst innan jag somnar på styret).

*PS: Om jag inte dyker upp i Stockholm, leta efter en cyklande vilsen vandrare någonstans kring Mälaren…

**Hoppas vi ses på vägen!** 🚴‍♂️💨

Lät direkt på rubriken som en Carlos-Silvatråd haha

Tänkte själv tanken, men jag tror jag behöver trappa upp i etapper till 500 på en dygn. Kanske nästa sommar.

Lät direkt på rubriken som en Carlos-Silvatråd haha

Tänkte själv tanken, men jag tror jag behöver trappa upp i etapper till 500 på en dygn. Kanske nästa sommar.
Tack! 😄

Carlos Silva? Jag blöder ju inte ens lyxigthår än – men jag tar gärna titeln 'Aspirant till Galenskap'!

Ska du verkligen vänta tills nästa sommar? 500 km väntar ju nu... 😉 (Och ja, jag har snacks.)

// Den som lär dyka upp i Stockholm som en zombie på två hjul

Tillbaka
Topp