Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
hängbuk, konstigt fet sadelstolpe, knäcken på överröret, samt linjen som skapats med guldranden, guldfärgen öht, fast tyskland är väl huvudmarknaden, plastlådan i huvudtriangeln tänker jag inte ens utveckla!

Fula Hojar!!
AddeN sa:
Han menar nog övergången mellan topröret och sadelstaget, samt sadelröret. Samt moppetanken. Även den är valfri som tur är.

Man skulle kunna dölja den knäcken genom att sätta flaskstället på undersidan av diagonalröret, för då dras uppmärksamheten bort från kröken ?

Fula Hojar!!
Det blir värre och värre...
lu.png

Fula Hojar!!
tmalm sa:
Vad är det för bulor på över och diagonalrör? Nån sorts vikcykel?

/T

Delbar ram för att kunna paketeras i "vanlig" reseväska för att slippa special transport på flyg, vanligt bland långfärdscyklister som antingen flyger för att deltaga i lopp eller komma hem efter långcyklingar.
Fungerar ungefär som en bajonett eller mejerikoppling:

https://www.ticycles.com/sands-coupling/

Fula Hojar!!
Tjena!

Frihjulet på höger sida är felvänt. Dvs att du kan skida lätt men ändå har bra utväxling när du cyklar. Så det blir nästan som en fixie. Men det är något som inte riktigt fungerar med den setupen men jag kommer inte ihåg vad just nu.

Fula Hojar!!
En Gary Fisher Aquila borde vara värd ett bättre öde...

edit: Kanske bara är det ultimata stöldskyddet när man tänker efter :-)

Senast ändrad:
Fula Hojar!!
Det kan ju faktiskt vara nån som har nåt skumt handikapp när cyklar ser sådär märkliga ut. Jag menar, hur är det ens tänkt att en normalt byggt människa ska lyckas hålla i styret? Den där vänstra dubbel-barenden tyder väl på att nåt inte är riktigt som det ska.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp