Fula Hojar!!

fhloston

Aktiv medlem
Spacekitty sa:
Sitter det inte ett litet BMW-märke framtill på ramen? Vad är det med alla dessa bilmärkescyklar, varför görs sådana.
Målgruppen är väl bilister som tror att de fått en bra cykel när det står "deras" märke på hojen. Inte inbitna cyklister som granskar komponenter och vikt.

dabac

Aktiv medlem
Bonzo sa:
Jag brukar inte vilja döma folk på grund av dålig smak, men den här är fan inte snygg.
Men så heter den ju FU JIANG också.
Jag tror helt enkelt att ett L har trillat bort...

Jag gillar den ingenjörsmässiga ironin i att ekrarna i hjulen går åt motsatt håll jämfört med ekrarna i bromsskivorna.
Som symmetrifetishist med viss sjukdomsinsikt gör det mig lika äcklad som fascinerad.

kais01

Aktiv medlem
ändå ett påkostat designförsök på dubbel-lefty hyrcykeln med kardandrift. men fast höjd på sadeln och 25 kg i vikt.

siffrorna om mobike imponerar. nu påståtts vara världens största uthyrare, startat från noll efter fundraising på bortåt en miljard dollar 2015. whao. firman såldes nyligen för 2,7 miljarder dollar.

Senast ändrad:

me.I.am

Aktiv medlem
Lejon sa:
me.I.am sa:
Lejon sa:
Lika konstig som ful. Men är det en cykel?
Någon slags stegmaskincykel? Det vet ju alla att stegmaskin är oerhört träningseffektivt.

Kan iofs vara för någon med någon funktionsnedsättning.
”Cyklisten” sprang fram och tillbaka bredvid cykeln i väntan på grönt ljus, så vilken funktionsnedsättning han hade, om någon, känns oklart.
Svårighet att köra mot rött?

åberg

Ny medlem
Lejon sa:
me.I.am sa:
Lejon sa:
Lika konstig som ful. Men är det en cykel?
Någon slags stegmaskincykel? Det vet ju alla att stegmaskin är oerhört träningseffektivt.

Kan iofs vara för någon med någon funktionsnedsättning.
”Cyklisten” sprang fram och tillbaka bredvid cykeln i väntan på grönt ljus, så vilken funktionsnedsättning han hade, om någon, känns oklart.
Hen kanske var övertygad löpare? Tror iofs inte att det är en funktionsnedsättning. Om hen inte är fanatiker. Att vara fanatiker är en funktionsnedsättning.

Hursomhelst, Run 4 Bionic Runner kanske?
https://www.run4.com

kais01

Aktiv medlem
alltså lite funky färgschema och förmodligen inadekvata högre växlar. och däck som inte passar till underlaget. men vad var det det du tyckte var fult Henrik?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer