Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dnleriksson sa:
42Hz sa:Den ser ju ut att kunna användas i alla fall!
Check this out:
Ser inte så smal och smidig ut. Sen känns det som att det finns en viss risk att slå tårna i "framgaffeln"42Hz sa:Den ser ju ut att kunna användas i alla fall!
Check this out:
Pepperazzi sa:Midjestyrd? Måste vara sjukt spännande känsla första gången.
42Hz sa:Den ser ju ut att kunna användas i alla fall!
Check this out:
dnleriksson sa:Dags för nästa hjulstorlek, 39er!
http://singletrackworld.com/2016/02/wtf-39er-xc-bike-concept/
slimm sa:Pepperazzi sa:Midjestyrd? Måste vara sjukt spännande känsla första gången.
Nej men navstyrd.
eketjall sa:Väldigt praktiskt att sitta med händerna ovanför huvudet också.
mattiasp sa:Jag kom att tänka på en sak som min pappa brukar säga: "Warum einfach, wenn mann es so schön kompliziert machen kann?"
Fast svårare att slå knäna i närgångna buskar. En slalomhoj?Fredrik Z sa:Ser inte så smal och smidig ut. Sen känns det som att det finns en viss risk att slå tårna i "framgaffeln"42Hz sa:Den ser ju ut att kunna användas i alla fall!
Check this out:
42Hz sa:mattiasp sa:Jag kom att tänka på en sak som min pappa brukar säga: "Warum einfach, wenn mann es so schön kompliziert machen kann?"
Han jobbade inte på Nicolai? ;)
Boromir sa:Ord är överflödiga
fredrik168 sa:när smartphonetillverkare ska göra cyklar!!! framgaffeln felvänd dessutom
http://www.mbr.co.uk/videos/news/th...in-bike?utm_source=Facebook&utm_medium=Social
frippegubben sa:Fast en del funktioner tyckte jag verkade smart, t ex pulsmätare inbyggt i handtagen, fast å andra sidan funkar det kanske bara om man kör barhänt, och det gör man ju inte så ofta.
Bengt-re sa:Märkligt att de alltid skall lösa icke-problem... cykeln är för vältestad för att det skall finnas några jätteinnovationer kvar tror jag. Allt är ju redan testat.
frippegubben sa:Bengt-re sa:Märkligt att de alltid skall lösa icke-problem... cykeln är för vältestad för att det skall finnas några jätteinnovationer kvar tror jag. Allt är ju redan testat.
Ha! Det där lät ju som det som chefen för amerikanska patentverket sa nån gång i början på 1900-talet. Han tyckte man kunde lägga ner patentverket eftersom allt redan var uppfunnet!
Fast klåfingriga organisationer som UCI gör allt vad de kan för att hindra nytänkande och hålla fast vid gamla dogmer.
Små förbättringar är ju oki. Själv ser jag fram emot 143.6++ och 28 2/3" däck. Kommer att bli sjukt optimal med 14-delat och det nya! Tada! Trippelvev igen! Nice!AddeN sa:Sssshh!! Säger ni sådär kanske det inte kommer någon ny BB och navstandard i år! Vad ska vi då göra?
Bengt-re sa:frippegubben sa:Fast en del funktioner tyckte jag verkade smart, t ex pulsmätare inbyggt i handtagen, fast å andra sidan funkar det kanske bara om man kör barhänt, och det gör man ju inte så ofta.
Märkligt att de alltid skall lösa icke-problem... cykeln är för vältestad för att det skall finnas några jätteinnovationer kvar tror jag. Allt är ju redan testat.
ratatosk sa:Inte så ful. Men jag fick grubbla innan jag fattade vad bågarna var till för. Hör kanske hemma i tråden cykla med last.
Cliff Barnes sa:Bengt-re sa:frippegubben sa:Fast en del funktioner tyckte jag verkade smart, t ex pulsmätare inbyggt i handtagen, fast å andra sidan funkar det kanske bara om man kör barhänt, och det gör man ju inte så ofta.
Märkligt att de alltid skall lösa icke-problem... cykeln är för vältestad för att det skall finnas några jätteinnovationer kvar tror jag. Allt är ju redan testat.
Allvarligt...är det en riktig cykel?? Vad i hela fridens namn har den använts till?
Det längsta som cyklats på den är väl typ 30meter? I vindtunneln var den säkert bra men i praktiken var den omöjlig.Bengt-re sa:Cliff Barnes sa:Bengt-re sa:frippegubben sa:Fast en del funktioner tyckte jag verkade smart, t ex pulsmätare inbyggt i handtagen, fast å andra sidan funkar det kanske bara om man kör barhänt, och det gör man ju inte så ofta.
Allvarligt...är det en riktig cykel?? Vad i hela fridens namn har den använts till?
Den var tydligen en konceptcykel för att försöka skapa den optimala tt-cykeln. Gick väl sådär, men cykeln påstås ha fungerat rent tekniskt även om konstruktionen är totalt galen.
diHib sa:
Konkret sa:Det längsta som cyklats på den är väl typ 30meter? I vindtunneln var den säkert bra men i praktiken var den omöjlig.Bengt-re sa:Cliff Barnes sa:Bengt-re sa:frippegubben sa:Fast en del funktioner tyckte jag verkade smart, t ex pulsmätare inbyggt i handtagen, fast å andra sidan funkar det kanske bara om man kör barhänt, och det gör man ju inte så ofta.
Den var tydligen en konceptcykel för att försöka skapa den optimala tt-cykeln. Gick väl sådär, men cykeln påstås ha fungerat rent tekniskt även om konstruktionen är totalt galen.
mattiasp sa:Jag kom att tänka på en sak som min pappa brukar säga: "Warum einfach, wenn mann es so schön kompliziert machen kann?"