Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
me.I.am sa:
Finns nog dom som väldigt glada att modellen finns

Ja helt klart är ju att den är handikappanpassad på något sätt. Själv hade jag mycket hellre haft quad modellen när d e individuell hjulupphängning och vikten hamnar lägre då man inte kan tippa den inåt i kurvorna

Fula Hojar!!
:-O

Screenshot_2016-02-25-20-51-05.png

Fula Hojar!!
men det var den första serieproducerade hojen jag sett (någonsin?) som haft tillräckligt långa skärmar.. tumme upp!

Nu tycker jag den är fin bara pga skärmarna. =)

Fula Hojar!!
me.I.am sa:
Finns nog dom som väldigt glada att modellen finns
Det må så så vara. Men varför behöver man dämpgaffel på en sån trehjuling?
Det är ganska lätt att vika ett hjul vid sidledes belastning, så utrymmet för att åka tillräckligt hårt för att behöva dämpgaffeln men inte så hårt att bakhjulen kollapsar måste vara väldigt litet.

Fula Hojar!!
fhloston sa:
Presta sa:

Jag kan inte se pinarellon... chrome, I android och Windows. Ie11 i win funkar...

edit: Jag har rapporterat i Happy uppdateras-tråden

Tror det är något fel/konstigt format på bilden, jag testade o exportera den som jpeg i Gimp, då funkar den. Tänkte först att det var storleken men testade en annan större som funkade.

Den undre är nyexporterad som jpeg.

Visa bilaga ugly_pinarello.jpeg

ugly_pinarello4.jpeg

Fula Hojar!!
Gurra sa:
men det var den första serieproducerade hojen jag sett (någonsin?) som haft tillräckligt långa skärmar.. tumme upp!

Nu tycker jag den är fin bara pga skärmarna. =)

Screenshot_2016-02-25-20-51-05.png

Mycket, mycket bättre än det brukar vara, men ändå för kort framskärm bakåt. Framåt är den däremot tillräckligt lång för ovanlighetens skull, så att sprutet som lämnar däcket där riktas nedåt, och inte blåser upp framför en. På en brukscykel vill jag ha en gummiflärp som når ner till 5-7 cm från marken. Annars stänker och sprutar ju vatten rakt på kedjan och fötterna, vilket man helt undviker med en tillräckligt lång skärm. Sedan fattar jag inte hur de tänkt med så långt överhäng bakom skärmstagen på bakskärmen? Det måste ju svaja som bara den, och troligen gå sönder efter ett tag tillochmed. Tycker det borde till ett stag även framme på framskärmen.

Bra skärmlängd (på snygga cyklar...):

Image000.jpg

Image001.jpg

Image002.jpg

Image003.jpg

Image004.jpg

Image005.jpg

Image006.jpg

Image007.jpg

Image008.jpg

Image009.jpg

Fula Hojar!!
Vaddå ful?! Den har ju allt man kan önska:
Limpa – check
Fräckt styre – check
Växelspak – check

Mitt åttaåriga jag hade älskat den cykeln!

Fula Hojar!!
Tillbaka
Topp