Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skral sa:Crescenten är ju kanonsnygg!
Nej, du är inte ensam! Direkt när jag såg bilden, tyckte jag att det såg ut som remdrifts-möjlighet. Och jag vill i så fall ha rem i kombination med ett Rohloff-nav.Kassler sa:emilh sa:
Höjt kedjestag, bara jag som ser möjligheten att byta till remdrift? Varför?ingen aning men det går ju!
Skral sa:Crescenten är ju kanonsnygg!
emilh sa:Skral sa:Crescenten är ju kanonsnygg!
Nej, du har fel.
zinkpasta sa:Kolla vad jag hittade i min telefon (dvs några veckor gamla nu).
Minst en av dessa tillhör en happy:it.
Crossmax sa:Herre gud, jag skulle aldrig vilja bli sedd på en sån där.
xdr sa:zinkpasta sa:Kolla vad jag hittade i min telefon (dvs några veckor gamla nu).
Minst en av dessa tillhör en happy:it.
On-one:en var ändå fulsnygg.
trailbiker sa:
Bengt-re sa:Kolla gaffeln! Urk! Fy! Och sadeln är ju på tok för låg för att inte få ont i knäna.
me.I.am sa:Bengt-re sa:Kolla gaffeln! Urk! Fy! Och sadeln är ju på tok för låg för att inte få ont i knäna.
Och den bilden snubblade du över när du...?
Robban sa:... Pakethållare på en FS....
Robban sa:Ja det var just den biten med rörliga och fasta delar som monteras ihop med pakethållaren jag reagerade mest på. :)
Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
dabac sa:Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
Alltså, jag förstår inte.
På min snik-29er med raka ramrör så besväras jag (lite) av att jag gnuggar ramrör med knäna om jag står upp och bryter energiskt. Är lite sugen på en ram med svängda rör för att få lite mer rörelsefrihet.
Och här kommer nån och bygger en ram med ett topprör som krummar UPPÅT....
Är det jag som cyklar helt galet eller är det designern som aldrig cyklat skog stående?
Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
Peth sa:Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
Fattar inte. Ser inte typ alla mountainbikes från Canyon ut sådär? Och Canyon är väl Happykorrekt?
:)
Fattar inte. Ser inte typ alla mountainbikes från Canyon ut sådär? Och Canyon är väl Happykorrekt?
Hällreänbra sa:Peth sa:Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
Jag tycker den var snygg. Men så har jag tre Canyon också :)
Bengt-re sa:dabac sa:Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
På min snik-29er med raka ramrör så besväras jag (lite) av att jag gnuggar ramrör med knäna om jag står upp och bryter energiskt. Är lite sugen på en ram med svängda rör för att få lite mer rörelsefrihet.
Är det jag som cyklar helt galet eller är det designern som aldrig cyklat skog stående?
Man står väl aldrig på en HT?
eller?
dabac sa:Bengt-re sa:dabac sa:Barometer sa:Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...
Man står väl aldrig på en HT?
eller?
Hur MAN gör vet jag faktiskt inte. Jag brukar vara för upptagen med mitt för att titta så noga på andra.
Men jag erkänner utan omsvep att JAG brukar behöva stå upp då och då.
Om inte annat för att inte ryggen ska förvandlas till ett massivt kramppaket. Eller då jag växlat försent. Eller då stigen är knölig.
Fast de där HTFU-pillren som brukar dyka upp här på bild då och då kanske botar allt det där?
Johan Falk sa:
Johan Falk sa:Bengt-re sa:Johan Falk sa:
Den var ju inte fulful. Nästan så jag fick ett stick av habegär. Vet inte till vad, men gillade den lite.
Jo, jag tänkte mest se om Mr Colnago-Skogling reagerade. :-)
Bengt-re sa:Johan Falk sa:
Den var ju inte fulful. Nästan så jag fick ett stick av habegär. Vet inte till vad, men gillade den lite.