Fula Hojar!!

Fula Hojar!!
p5pb13304259.jpg

Herre gud, jag skulle aldrig vilja bli sedd på en sån där.

Fula Hojar!!
Robban sa:
... Pakethållare på en FS....

Läste om en stackars jänkare med nån ryggskada som ändå ville hålla på med touringcykling. Och fick det att funka MHA en FS med både pakethållare och lowriders. Måste man så måste man.

Men hur just kombinationen av rörliga och fasta delar på cykeln på bilden skulle funka förstår jag nog inte.

Fula Hojar!!
Barometer sa:
Quasimodo ringde. Han vill ha tillbaks sin puckel...

Alltså, jag förstår inte.
På min snik-29er med raka ramrör så besväras jag (lite) av att jag gnuggar ramrör med knäna om jag står upp och bryter energiskt. Är lite sugen på en ram med svängda rör för att få lite mer rörelsefrihet.
Och här kommer nån och bygger en ram med ett topprör som krummar UPPÅT....

Är det jag som cyklar helt galet eller är det designern som aldrig cyklat skog stående?

Fula Hojar!!
dabac sa:
Barometer sa:

På min snik-29er med raka ramrör så besväras jag (lite) av att jag gnuggar ramrör med knäna om jag står upp och bryter energiskt. Är lite sugen på en ram med svängda rör för att få lite mer rörelsefrihet.

Är det jag som cyklar helt galet eller är det designern som aldrig cyklat skog stående?

Man står väl aldrig på en HT?

eller?

Fula Hojar!!
Hällreänbra sa:
Peth sa:
Barometer sa:

Fattar inte. Ser inte typ alla mountainbikes från Canyon ut sådär? Och Canyon är väl Happykorrekt?

Jag tycker den var snygg. Men så har jag tre Canyon också :)

:)

Appappapp! Den där citeringen får du allt göra om, för ett ouppmärksamt öga kan det se ut som att det är jag som äger ett ohälsosamt antal tyska cyklar.

Fula Hojar!!
Bengt-re sa:
dabac sa:
Barometer sa:

eller?

Hur MAN gör vet jag faktiskt inte. Jag brukar vara för upptagen med mitt för att titta så noga på andra.

Men jag erkänner utan omsvep att JAG brukar behöva stå upp då och då.
Om inte annat för att inte ryggen ska förvandlas till ett massivt kramppaket. Eller då jag växlat försent. Eller då stigen är knölig.

Fast de där HTFU-pillren som brukar dyka upp här på bild då och då kanske botar allt det där?

Fula Hojar!!
dabac sa:
Bengt-re sa:
dabac sa:
Barometer sa:

eller?

Hur MAN gör vet jag faktiskt inte. Jag brukar vara för upptagen med mitt för att titta så noga på andra.

Men jag erkänner utan omsvep att JAG brukar behöva stå upp då och då.
Om inte annat för att inte ryggen ska förvandlas till ett massivt kramppaket. Eller då jag växlat försent. Eller då stigen är knölig.

Fast de där HTFU-pillren som brukar dyka upp här på bild då och då kanske botar allt det där?

Vet inte. Jag står iofs rätt mycket själv. Knän är fina dämpare.

Tillbaka
Topp