BJS
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
Men nä ser fortfarande inga likheter med moderna mopeder
Moderna mopeder är utom tävlan - de är ju fula bortom beskrivning.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
emmer sa:Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
Men Yamaha DT50 hör ju verkligen hemma i "Fula Hojar!"
Fast ska cyklar som det anatomiskt/fysiskt inge går cykla på vara med?Bengt-re sa:Tur att vi inte behöver bedömma mopeder. Finns nog med fula cyklar att förfasas över!emmer sa:Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
emmer sa:Fast ska cyklar som det anatomiskt/fysiskt inge går cykla på vara med?Bengt-re sa:Tur att vi inte behöver bedömma mopeder. Finns nog med fula cyklar att förfasas över!emmer sa:Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
Bengt-re sa:emmer sa:Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
Tur att vi inte behöver bedömma mopeder. Finns nog med fula cyklar att förfasas över!
Snyggt med tempo (aero) -klinga dock :-)Bengt-re sa:Nej. Egentligen är det fel - det medger jag.emmer sa:Fast ska cyklar som det anatomiskt/fysiskt inge går cykla på vara med?Bengt-re sa:Tur att vi inte behöver bedömma mopeder. Finns nog med fula cyklar att förfasas över!emmer sa:Jodu. På den tiden, förutom att vara för tunga, tålde inte skivbromsar väta och smuts och fanns inte på offroad...Jimel sa:Ok inte alls lik min DT-50 ändå då. Trummbromsar på den ?
hoxa sa:Huuuu inte någon vacker skapelse från tyskarna...
Itera goes downhill?Bengt-re sa:hoxa sa:Huuuu inte någon vacker skapelse från tyskarna...
Men det där måtte väl vara ett skämt?
AlfaAlfa sa:hoxa sa:Huuuu inte någon vacker skapelse från tyskarna...
Ett examensarbete från en designstudent, rätt coolt arbete om man läst vad och varför den ser ut som den gör, titta upp!
puklars sa:
darkforce sa:puklars sa:
2 hjulsdriven dessutom enligt bilderna ;)
Bengt-re sa:darkforce sa:puklars sa:
2 hjulsdriven dessutom enligt bilderna ;)
Troligen jettelight!
puklars sa:
ceel sa:
På den kan man ju ha skivbroms utan att uppröra någon. :) iaf bak.
hoxa sa:AlfaAlfa sa:hoxa sa:Huuuu inte någon vacker skapelse från tyskarna...
Ett examensarbete från en designstudent, rätt coolt arbete om man läst vad och varför den ser ut som den gör, titta upp!
Har du möjligen länk? Min hjärna är för trött så jag lyckas inte googla fram den. Bilden är publicerad av svenska canyon på Facebook, men där fanns inte heller info om det. Skulle vara intressant att läsa om anledningen till "det där".
deadmeat sa:
darkforce sa:iteran e ju svincool ;) 30 grader varmt ute e de som o cykla på en mjukost :P skulle dock va kul o få tag på en o ta hjulparet till nått galet bygge
dabac sa:darkforce sa:iteran e ju svincool ;) 30 grader varmt ute e de som o cykla på en mjukost :P skulle dock va kul o få tag på en o ta hjulparet till nått galet bygge
Köp mitt! https://happyride.se/annonser/ad.php?id=25971
me.I.am sa:dabac sa:darkforce sa:iteran e ju svincool ;) 30 grader varmt ute e de som o cykla på en mjukost :P skulle dock va kul o få tag på en o ta hjulparet till nått galet bygge
Köp mitt! https://happyride.se/annonser/ad.php?id=25971
Kan du inte posta den här direkt? :)