Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan en Lefty vara ful?
NääKan en Lefty vara ful?
Hjälp mig. Den är ful, men jag kan inte sätta fingret på varför. Det är något med hjulstorleken, bakväxeln och kassetten. Varför är vevarna så långa/nära marken?
Den ser obalanserad ut, oharmonisk på nåt vis.Hjälp mig. Den är ful, men jag kan inte sätta fingret på varför. Det är något med hjulstorleken, bakväxeln och kassetten. Varför är vevarna så långa/nära marken?
Det är något med styrstammen som känns off, i kombination med en HTA på ca 89 grader.Hjälp mig. Den är ful, men jag kan inte sätta fingret på varför. Det är något med hjulstorleken, bakväxeln och kassetten. Varför är vevarna så långa/nära marken?
Förutom väskan kanske styret?Jag tycker att Evil gör fina cyklar. Men det är något med den här som inte stämmer.
Visa bilaga 604396
Spännande länkage och sving också.Förutom väskan kanske styret?
På med ett angleset så blir den perfekt ?
Grundläggande hållfasthetslära och materiallära säger VARFÖR. Sadelröret tillför mycket styvhet och 3D printat lär väl inte kunna hantera långa fibrer.ful kickstartercykel ratas totalt
![]()
Öppet mål, Jula-cykel va?
Öppet mål, Jula-cykel va?
Den är ju skitcool! Men vad fan är det för sadelstolpe!
Mike Burrows design aerostolpe det var den stolpen som gjorde att jag köpte en giant tcr istället för pinarello Paris 2001 shit vad tiden går…Den är ju skitcool! Men vad fan är det för sadelstolpe!
Den är ju skitcool! Men vad fan är det för sadelstolpe!
22 år senare, var det ett bra val?Mike Burrows design aerostolpe det var den stolpen som gjorde att jag köpte en giant tcr istället för pinarello Paris 2001 shit vad tiden går…
Den där har iallafall ett kulturellt värde. Den andra...Kanske om 100 år?Inte helt olik:
Visa bilaga 607952
Enligt GCN är den med små justeringar (andra hjul, bättre däck och smalare styre) nästan lika snabb som dagens bästa cyklar.
Inte helt olik:
Visa bilaga 607952
Enligt GCN är den med små justeringar (andra hjul, bättre däck och smalare styre) nästan lika snabb som dagens bästa cyklar.
Teoretiskt sett kan man ha 7 flaskställ på den. Bra om man ska på fest…
Teoretiskt sett kan man ha 7 flaskställ på den. Bra om man ska på fest…
Snyggare än att cykla runt med en magväska på ryggen iaf :D
Festpunkter!Teoretiskt sett kan man ha 7 flaskställ på den. Bra om man ska på fest…
När skruvarna inte räcker har cykeln definitivt för många fästpunkter.
Jag gillar den ?
Coolhetsfaktorn övermannar fulheten.![]()
Säljes: Cyclepro octagon
Ombyggd Cyclepro Octagon till gravel med GRX Nya 29" hjul, nya bromsar, nya växlar m.m. Passar nog fråhappyride.se
Vettefan alltså, möjligen om man gillar transformersCoolhetsfaktorn övermannar fulheten.
Håller med, men 5 nyanser av rött ger mig huvudvärkCoolhetsfaktorn övermannar fulheten.
Om jag hade haft råd hade jag köpt direkt ?![]()
Säljes: Cyclepro octagon
Ombyggd Cyclepro Octagon till gravel med GRX Nya 29" hjul, nya bromsar, nya växlar m.m. Passar nog fråhappyride.se