Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
haha den va vidrigt underbar ! :-) ett långt finger till alla som har stil och smak men inga pengar, så jäkla iskallt ... som dragkrok och takräcke på en Porsche.. he he :-)
Jag ser att det faktiskt är clips-pedaler också. Tack och lov är det väl förmodligen någon som bara skojat till det litet. Ingen kan vara så galen faktiskt.
Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag ser att det faktiskt är clips-pedaler också.
> Tack och lov är det väl förmodligen någon som
> bara skojat till det litet. Ingen kan vara så
> galen faktiskt.
Köpt cykeln utan pedaler eller med SPD och köpt nya billiga.
Sen gillar inte vår vän att ha för mycket liggande ställning och vill sitta skönt.
Gissar att cykeln på sin höjd kommit ut på en grusväg.
Det är bara stöd och hjulreflexer som saknas sen skulle ingen ana hur dyr hojen är och man skulle kunna parkera den vart som helst i stan utan risk. Men det är ju ungefär som att hälla ut en burk färg över sin Ferrari och sparka in alla rutor.
staine. skrev:
> Äre raketbränsle i gasoltuben tro?
>
> Stackars dogge förresten kan ingen lite försynt
> förklara hans falnande framtid för honom?
Spinners på en cykel? Tja, varför inte... Fast på en skogscykel? Det är ju vid rödljusen som de ser lustiga/coola (beroende på preferenser) ut, sådana hittar man inte i skogen. Ännu.
smurfrox skrev:
> http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=29000
> Spinners på en cykel? Tja, varför inte... Fast
> på en skogscykel?
inga mer pinnar i bakväxeln kan man väl säga. Några vändor genom snåren med den där och man har en barkad stig. =)
Pata2 skrev:
> En Japansk Silk, seriös belysning i alla fall.
>
>
En sån där hade en kompis till mig när vi gick i 4:e klass för cirkus 25 år sedan......
Jag vill minnas att den hade både halv/helljus, blinkers, bromsljus och elektrisk tuta. Den hade t.o.m. tändningslås med riktig nyckel!
Vi andra som bara hade hembyggda skrothojar tyckte att den var überhäftig! Men han kunde inte köra i skogen med den.
Omg mng prakt exemplar men ärligt då har ni ju inte sett en balfa hoj innan, dom e ju sjukt fula! Srry erik men jag tycker Santa Cruzen är as ball, fast inte överdrivet då, digger din bullit!
Yikes vad läskigt. Jag tänkte precis när jag gick in i denna tråd att det hade varit roligt att lägga in Skoglings ögonsten och så vipsa var det gjort. Mycket sjukt.
Pizza Pete skrev:
> Skulle kolla lite på Colnago, min svägerska har
> köpt en sån räser, och råkar då på den här
> styggelsen:
>
> http://www.colnagonews.com/en/forever/index.php
shit, värsta svamptrippen lixom. Fast jag tyckte den var snugg. Fram för fler motivlackerade fälgar!
Crosscar skrev:
> TigerMale skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > den här Whyte:n e bland det fulaste ja sett
> http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=22876
>
> Hur styr man med skapelsen?
Men duh, det är ju bara att luta dig åt det håll du vill åt. Blir kanske väl vida svängar dock...
OlaDanskavägen skrev:
> >
> Caught in action på Biltema i Göteborg
>
>
>
> Tog några snabba bilder innnan ägaren dök upp,
> man kan ju föreställa sig hur han ser ut...
Va in i h-vete!!!!!?!?!?!?! Å låst fast den hade han gjort oxå.