[fulcross] Sön 09.30 Snäckan, Huddinge Stn.

SuperApe

Aktiv medlem
Ja, vi kör en sväng i geggan. Jag inbillar mig att jag hittar, men stigfinnare är extra välkomna eftersom det är inbillning. Lyxfika begås efter ca 1,5-2 timmar i Lida. Sen är det väl en timma kvar.

Tempot blir rått men hjärtligt.

Det kommer nog vara krispigt på skogvägarna i solskenet efter snöfallet tidigare i helgen!

Senast ändrad:
SuperApe skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kommer nog vara krispigt på skogvägarna i
> solskenet efter snöfallet tidigare i helgen!

Eller vått.

untitled.jpg

;-)

För att bumpa och krångla så föreslår jag i morgon istället, då det finns för att jag inte kommer ur sängen på söndag....

Ja vill ni se mig så är det på söndag. Men möjligen dyker jag inte upp då heller, men inte för att jag inte vill...

evo skrev:
> Jag springer i stället, varför jag skriver i
> tråden är fullständigt obegripligt.

Ja då det finns jogga.se för likasinnade :-)

Jag tänkte cykla trainer halvnaken och svettig framför Vinterstudion i mitt vardagsrum. Någon som vill haka på? *wink wing, nudge nudge*

Tror jag hittar, men kan ladda gpsen med rundan vi körde för ett par veckor sen, som Thomalin guidade, för säkerhets skull.

Thomas

Just hemkommen efter fest som inte blev så blöt som befarat :)... Vet dock inte riktigt status inför morgondagen, men kommer jag bara upp ur sängen och inte alltför bakis så...

Var ute på en stigletartur idag, och det gällde att ha tungan rätt i mun vid några ställen... Isigt, och utan dubbdäck gjorde det lite spännande några gånger... I övrigt blött, kallt, skitigt, trögt och alldeles underbart :)

thomalin skrev:
> Just hemkommen efter fest som inte blev så blöt
> som befarat :)... Vet dock inte riktigt status
> inför morgondagen, men kommer jag bara upp ur
> sängen och inte alltför bakis så...
>
Tja, det gick ju inte så bra, vaknade först nu.

Hoppas ni fått en fin och slipper dödsisvurpor.

Nu har jag landat hemma och fått i mig lite lunch.

Tack för en fin runda, vi var fyra som kom till start SuperApe, Poopzilla, BC och jag.

Bitvis var det riktigt halt och då kändes det tryggt med mina dubbisar, dock fick jag slita rätt hårt när det var asfalt och på de sugande grusvägarna.
/Patrik

Ett par avvåkningar blev det men inget värre, men så fegade jag också. Två punkor hann jag med också, den sista på promenadavstånd hemifrån så jag är en lyckost! Det var kul att cykla hursomhelst!

Många nära-döden-upplevelser, eller, för att inte använda kvällstidningsretorik, många nära-halka-och-slå-sig-fördärvad-upplevelser. Kom dock hem helskinnad. Nu lite
meditation över rundan och god rom framför brasan.

Thomas

Majsiga bilder! Man kan nästan utläsa hur det var. Apan kom lit efter. Det var segt på nåt vis, men ack så skönt.

Är det fyrhjulingsmarodörerna som varit framme i Visättraskogarna? Jag vet inte... tycker fikat ser mysikt ut. Blöt, kall gegga är inte min favorit... Jag är nog ingen riktig tuffing...

Tillbaka
Topp